آخرین عناوین

يکشنبه 8 تير 1393-0:17 کد خبر:390

مدیرعامل مراکز و موسسات و خانه های قرآنی مردمی ساری:

برای جذب جوانان به معنویات باید خلاقیت داشت

مدیر عامل مراکز و  موسسات و خانه های قرآنی مردمی ساری گفت:جهت جذب نوجوانان و جوانان به کلاس های قرآنی خلاقیت های بسیار زیادی توسط مربیان قرآنی صورت گرفته است.


به گزارش خزرخبر،اصغر عالیشاه در جلسه ماهانه این اتحادیه با اعلام اینکه این اتحادیه با کمترین امکانات توانسته جایگاه خاصی در استان پیدا کند افزود:با جلسات بسیار زیادی که با مدیران عامل بانک ها برگزار شده تسهیلات دریافت وام برای مربیان قرآنی مهیا شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول 200 میلیون تومان وام به مربیان اختصاص یافت خاطر نشان کرد:یکی از مشکلات این اتحادیه بیمه نبودن مربیان قرآنی می باشد که امیدواریم مسئولین دست اندرکار در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورند.

عالیشاه برگزاری کلاس های مختلف برای مربیان قرآنی را از دیگر اقدامات این اتحادیه اعلام کرد و اظهار داشت:امیدواریم شورای شهر ساری جهت کمک به این اتحادیه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام حمزه علی صادقی رییس سازمان تبلیغات اسلامی ساری نیز طی سخنانی گفت:مربیان قرآن باید فرهنگ قرآنی نیز را نیز در جامعه گسترش دهند.

وی با بیان اینکه مربیان قرآن از نجات یافتگان جامعه می باشند افزود:موسسات قرآنی باید مانند شمع برای مردم به خصوص در روستاها بدرخشند.

صادقی با اشاره به اینکه نباید قشری نگر باشید اظهار داشت:مربیان قرآن باید مردم شمول باشند.

علیجان شمشیربند رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری نیز در این جلسه گفت:متاسفانه از نظر مادی حق الزحمه مربیان قرآن بسیار ناچیز است.

وی با بیان اینکه شورای شهر ساری در بحث مسائل فرهنگی و دینی بسیار فعال می باشد اظهار داشت:این شورا حمایت خاص خود را از موسسات و خانه های قرآنی اعلام میکند.

کوروش یوسفی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری نیز در این جلسه گفت:هر چقدر برای قرآن هزینه شود ارزش و برکت دارد.

وی افزود:تبلیف و ترویج و گسترش قرآن تضمین آینده خوب کشور و فرزندان این کشور است.

در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از مربیان برتر تقدیر و تشکر شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :