آخرین عناوین

سه شنبه 7 دی 1395-16:4 کد خبر:39282

با حضور جانشين معاون اجرايي و امور انتخابات شوراي نگهبان انجام شد:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات مازندران

با حضور جانشين معاون اجرايي و امور انتخابات شوراي نگهبان، مراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، درمراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات مازندران،جانشين معاون اجرايي و امور انتخابات شوراي نگهبان گفت: ملت ايران در روز نهم دي سال 88 با حضور در صحنه و لبيك به نداي رهبري، بصيرت عاشورايي خويش را نشان دادند.

محمد رضا ميرشمسي در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: تمام ارادت خود را تقديم امام مسلمين مي كنيم،حتي سران كفر نيز بر درايت و مديريت مقام معظم رهبري اذعان دارند و آرزوي ما اين است كه دست توانمند رهبري، پرچم را به دست مولاي ما حضرت حجت تحويل بدهد

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت:شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد، اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد، البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه در دفاع از انقلاب هم نظر هستند.

بنابراين همه از جمله شوراي نگهبان و ناظرين آن بايد به قانون گردن نهند،هر كس خلاف قانون عمل كند خلاف است، قانون راست و چپ و اعتدالي نمي‌شناسد.

ميرشمسي شوراي نگهبان را كنترل كننده ورودي ميدان سياست دانست و افزود:هويت جمهوري اسلامي ايران به شوراي نگهبان وابسته است.

در پايان ضمن تقدير و تشكر از حسيني نيا سرپرست سابق دفتر نظارت استان، از انتصاب زكوي به عنوان مسئول جديد دفتر نظارت و بازرسي استان ابراز خوشحالي نمود.

در ادامه زكوي به عنوان مسئول جديد دفتر نظارت و بازرسي استان گفت: خدمت به نظام جمهوري اسلامي يك جهاد و توفيق الهي است،انفجار نور در سال 57 نياز به نصرت و همدلي ياران دارد، ايجاد تمدن اسلامي نه جمهوري اسلامي ايران مراحلي دارد،انقلاب، نظام سازي، دولت اسلامي، جامعه اسلامي و نهايتا تمدن اسلامي.

در حال حاضر ما در مرحله سوم يعني تشكيل دولت اسلامي هستيم،چالشهاي زيادي در پيش رو است، فقر، فساد، تبعيض، اشراف زدگي، ريزش نيروهاي انقلاب، ضعف مديريت، نفوذ نامحرمان و نااهلان از جمله اين موارد است، اگر اين آسيب ها حل شود دولت اسلامي شكل مي گيرد.

وي در پايان اذعان داشت: اميدوارم انتخابات سال 96 يك انتخابات خوب و شايسته براي نظام اسلامي باشد.

در ادامه اين جلسه، سرپرست سابق دفتر نظارت استان نيز به ارايه گزارش اقدامات انجام گرفته در دوران مسئوليت خويش پرداخت.

شايان ذكر است كه زكوي داراي دكتراي فلسفه و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران و عضو هيات نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و عضو هيات نظارت بر انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري نيز بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :