آخرین عناوین

جمعه 10 دی 1395-22:39 کد خبر:39312

مدیرکل راه آهن شمال خبر داد:

خروج واگن باری در محور سرخ‌آباد ـ سوادکوه

مدیرکل راه آهن شمال گفت:یک واگن باری پیش از ظهر امروز از روی ریل در محور راه‌آهن سرخ‌آباد ـ سوادکوه از روی ریل خارج شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال، یک دستگاه واگن باری پیش از ظهر امروز به دلیل خروج چرخ واگن از ریل خارج شد.

مدیرکل راه آهن شمال در سوادکوه با تایید خبر خروج یک واگن باری در محور سوادکوه از روی ریل درباره جزئیات حادثه خروج واگن باری در سوادکوه، گفت: ضربه واگن به تراورس روی ریل باعث شکستگی تراورس در پل‌شد.

یوسف گران‌پاشا افزود: هر واگن حدود 80 تن وزن دارد و مدت 20 دقیقه برای جابه‌جایی و تعمیرات آن وقت صرف شد و فاصله زمانی حضور کارشناسان و تجهیزات هم باید مورد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در حدی نبود که برخی رسانه‌های مجازی به آن دامن زدند، گفت: مشکلی در حمل و نقل مسافر و بار از راه‌آهن سوادکوه وجود ندارد.

*آمادگی قطار نجات 120 تنی در مواقع حوادث

مسئول روابط عمومی اداره کل راه‌آهن شمال با اشاره به اینکه واگن قطار باری حامل سوخت پیش از ظهر امروز از خط خارج شد و با تلاش انجام‌شده در ساعت 12 و 10 دقیقه شاهد آزاد‌سازی مسیر راه‌آهن در سوادکوه بودیم، گفت: با رخ دادن این حادثه اعضای کمیسیون سوانح و مدیر‌کل راه‌آهن و معاونان وی در منطقه حضور پیدا کردند.

علی حسن‌نژاد با بیان اینکه حادثه در مسیر سرخ‌آباد ـ سوادکوه رخ داد، افزود: قطار نجات شامل تجهیزات مختلف فنی با 120 تن در آمادگی همیشگی قرار دارد تا در صورت ایجاد حادثه، اعزام در کمتر‌ین زمان ممکن اقدام به حل مشکل کند و مازندران به عنوان استان معین در کمک به خطوط ریلی سایر استان‌ها است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :