آخرین عناوین

دوشنبه 13 دی 1395-9:13 کد خبر:39344

اعتراض مردم روستای سنار!!

منابع طبیعی و محیط‌ زیست دست از سر مردم بردارند

مردم روستای سنار از بخش مرزن‌آباد با اعتراض به احداث کارخانه زباله‌سوز از فرماندار درخواست کردند منابع طبیعی و محیط زیست،دست از سر مردم سنار بردارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،در پی احداث کارخانه زباله‌سوز در پل ذغال، مردم روستای سنار از بخش مرزن‌آباد چالوس با اعتراض به احداث کارخانه زباله‌سوز از فرماندار درخواست کردند منابع طبیعی و محیط زیست را مجاب کرده تا دست از سر مردم سنار بردارند و ساخت این کارخانه را متوقف کنند.

جعفر صالحی یکی از اهالی سنار گفت: مردم سنار و روستاهای اطراف بارها اعتراض خود را نسبت به فعالیت شن و ماسه به مسئولان شهرستان و حتی استان اعلام کرده‌اند ولی مسئولان شهرستان به خواسته آنان بی‌توجه هستند.

وی اضافه کرد:هنوز مشکل شن ماسه حل نشده؛ زمزمه احداث کارخانه زباله‌سوز مردم را نگران‌تر کرده است.

فاخری از دیگر روستائیان سنار گفت: نمی‌دانم چرا خواسته مردم برای مسئولان اهمیتی ندارد و هیچ‌یک از مسئولان حاضر نمی‌شوند به حرف‌های ما گوش دهند.

وی افزود: حتماً باید تجمع اعتراض مردمی صورت گیرد تا به خود بیایند و بفهمند مردم خواسته و درد دارند.

فاخری با اشاره به اینکه مردم نگران و عصبانی هستند، یادآور شد: محیط زیست و منابع طبیعی مطمئن باشند مردم از دست آنان خشمگین هستند.

وی ادامه داد:مردم اجازه نمی‌دهند این کارخانه ساخته شود و حتی خود را برای مقابله هرگونه بی‌توجهی آماده کرده‌اند.

براساس این گزارش، بیش از 3 هزار دام سبک و سنگین در این محدوده‌ای که مخزن تخلیه فاضلاب چالوس را در آن سامان‌دهی می‌کنند که مورد اعتراض مردم شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :