آخرین عناوین

دوشنبه 13 دی 1395-16:5 کد خبر:39351

با حکم استاندار مازندران انجام شد:

رئیس و اعضای ستاد انتخابات مازندران انتخاب شدند

استاندار مازندران در حکمی رئیس و اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران را منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط‌عمومی استانداری مازندران،اعضای ستاد انتخابات این استان مشخص شدند که علیرضا یونسی‎رستمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در مازندران انتخاب شد.

براساس این گزارش،ربیع فلاح‌ جلودار با صدور حکمی علی‌رضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران را به عنوان رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران منصوب کرد.

در این حکم خطاب به یونسی آمده است:

باعنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمندتان به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان  رئیس ستاد انتخابات مازندران در امر برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می‌کنم.

فراهم سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز مردم مازندران، انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر قانون و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش کاملا رعایت شود.

وظیفه و مأموریت مهم جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام کنید.

تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیران کل دفاتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، حوزه استاندار و روابط عمومی وامور بین الملل، امنیتی انتظامی، حراست، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات، بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، مدیرکل ثبت احوال استان، امر ضروری و مورد تأکید است.

بدیهی است معاونان، مدیران و رؤسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.

همه دستگاه‌های اجرایی نیز بر اساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 67 مکرر 1 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.

امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری  و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانونی با مشارکت حداکثری مردم علوی و انقلابی مازندران و در راستای تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

همچنین براساس این گزارش،اعضای ستاد انتخابات مازندران شامل افراد ذیل هستند:

جعفر قمی اویلی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان دبیر ستاد انتخابات مازندران

حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات مازندران

رضا عنایتی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات مازندران

عباسعلی وفایی‎نژاد مدیر بازرسی و عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات مازندران

ابوذر قربانی رئیس مرکز برنامه‎ریزی، نوسازی، توسعه و فناوری اطلاعات استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران

سید جواد موسوی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و رئیس حراست و استعلامات ستاد انتخابات مازندران

عزت‎الله هاشم‎زاده مشاور استاندار و مدیرکل حوزه روابط عمومی به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع‎رسانی ستاد انتخابات مازندران

علی رجبی مدیرکل ثبت احوال مازندران به عنوان عضو ستاد انتخابات مازندران

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستاهای کشور به صورت همزمان در 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می‎شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :