آخرین عناوین

چهارشنبه 15 دی 1395-22:46 کد خبر:39386

تداوم تصادف منجر به مرگ در محور ساری ـ تاکام:

تصادف کامیون و نیسان در محور ساری ـ کیاسر یک کشته برجای گذاشت/ 4 کشته در کمتر از 4 ساعت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران از وقوع دومین تصادف منجر به فوت در دومین سانحه تصادف عصر امروز در محور ساری ـ کیاسر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ذکریا اشکپور از بروز سانحه تصادف منجر به مرگ در محور ساری به تاکام خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۲۰ امروز، خبر تصادف کامیون و وانت نیسان به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد و پایگاه اورژانس تاکام که نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه بود به ماموریت اعزام شده است.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران خاطر نشان کرد: این حادثه در عبور امره جاده ساری ـ کیاسر اتفاق افتاد و کارشناسان پایگاه اورژانس تاکام پس رسیدن به محل حادثه و بررسی تنها مصدوم حادثه که آقای حدود ۳۵ ساله که راننده نیسان بود متوجه شدند که وی بر اثر شدت حادثه به ناحیه سر و صورت در دم جان باخت.

براساس این گزارش، این دومین حادثه منجر به مرگ در محور ساری ـ تاکام طی چهار ساعت اخیر بود.

پیش از این تصادف نیسان و پراید منجر به فوت سه سرنشین پراید شد که به دلیل فاجعه‌بار بودن حادثه مردم منطقه کلیجانرستان اقدام به انسداد جاده کردند.

پس از بسته شدن محور مجری طرح در جمع مردم حضور یافت و قول مساعد داد که عملیات اجرای این پروزه از صبح فردا از سر گرفته می‌شود.

عدم ایمن‌سازی محور در حال احداث و طولانی شدن روند اجرای پروژه باعث بروز تصادفات شدید در این محور می‌شود.

احداث پروژه محور ساری ـ تاکام از سال 89 شروع شد اما با گذشت 6 سال از شروع طرح هنوز به اتمام نرسید و به دلیل انجام عملیات راه‌ سازی بسیاری از این مسیر ناایمن است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :