آخرین عناوین

پنجشنبه 16 دی 1395-9:6 کد خبر:39390

سخنگوی اورژانس115 بابل خبر داد:

سقوط بالابر در بابل یک کشته و یک مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس بابل از کشته و مصدوم شدن یک نفر بر اثر سقوط بالابر در ساختمان شهرک ۲۲ بهمن پشت پارک نوشیروانی بابل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا، مهدی غلام نیا روشن اظهار کرد: در طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵بابل خبر سقوط بالابر در ساختمان در حال ساخت در شهرک ۲۲ بهمن پشت پارک نوشیروانی گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۶ دقیقه بر درصحنه حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: در این حادثه دو کارگر که مشغول کار بودند از طبقه پنجم با بالابر به طبقه دوم ساختمان مجاور سقوط کردند.

سخنگوی اورژانس بابل، یادآور شد: متاسفانه یکی از کارگران که مرد ۴۵ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی در دم جان سپرد و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای احیا ثمری نداشت اما با این حال به بیمارستان منتقل شد که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم مؤثر نبود.

این مسئول، گفت: در این حادثه مرد ۳۲ ساله هم دچار شکستگی سر، صورت و کتف شد که تکنسین‌ها پس از اقدامات پزشکی وی را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :