آخرین عناوین

شنبه 18 دی 1395-10:26 کد خبر:39420

امام‌جمعه تنکابن خطاب به وزیر معین مازندران:

سلام ما را به هیئت دولت برسانید و بفرمایید شما را دست‌خالی نفرستند

امام‌جمعه تنکابن خطاب به وزیر معین مازندران گفت: سلام ما را به هیئت دولت برسانید و بفرمایید که شمارا پیش ما دست‌خالی نفرستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تنکابن 24، حجت‌الاسلام عبدالعلی پور‌اکبر با تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن عسگری (ع)، با اشاره به وزیر معین استان مازندران در سفر به منطقه غرب مازندران، اظهار کرد: دو وزیر اخیر به مازندران سفر کردند ولی هردو دست‌خالی به منطقه ما آمدند درحالی‌که همه‌ی وزرا که به‌ طور هم‌زمان به شهرهای دیگر کشور سفرکرده بودند، نظیر یزد و... با دست‌پر رفتند و افتتاحیه‌هایی برای مردم آنجا داشتند.

وی با انتقاد از این موضوع اعلام کرد: آیا ما مستعد افتتاحیه نبودیم؟! آیا مازندران باید همچنان عقب بماند؟!

خطیب جمعه تنکابن در ادامه با اشاره به حجم بالای ترافیک غرب استان، گفت: آمدید وعده دادید که کمربندی شما درست می‌شود، آب حل می‌شود و... چندین شهر را جمع کردید که فقط همین وعده‌ها را بدهید؟! بزرگراه ما چه می‌شود؟! جاده الموت چطور؟! چرا اسمی از سد 30 ساله نمی‌آورید؟!

این مسئول افزود: همه‌ی راه‌های با ترافیک سبک را بزرگراه زدید، چطور غرب مازندران با این حجم از ترافیک باید رها شود؟!

پور‌اکبر خطاب به واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عنوان کرد: ما با شما درد و دل‌ها داریم، سلام ما را به هیئت دولت برسانید و بفرمایید که شمارا پیش ما دست‌خالی نفرستند و ما منتظر افتتاحیه‌ها در دهه‌ی فجر هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :