آخرین عناوین

شنبه 18 دی 1395-17:54 کد خبر:39428

جدیدترین خبرهای انتخاباتی!!!!

کاندیداتوری فرزند نماینده سابق ساری/ ورود کاندیدای هم نام با عضو شورای به عرصه انتخابات

در حالی که هر روز بر ترافیک تعداد نامزدهای انتخاباتی افزوده می شود، براساس اخبار دریافتی فرزند نماینده سابق مجلس نامزد انتخابات شورای پنجم ساری خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازند شورا،در حالی که جریانات سیاسی و صنفی هریک در حال رصد فضای انتخاباتی و تشکیل لیست‌های صنفی می‌باشند، فعالان رسانه‌ای مرکز استان نیز عزم خود را برای حضور جدی در انتخابات  شورای پنجم جزم کرده‌اند.

بر همین اساس، به نظر می رسد یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات شورای پنجم که خود نیز از روزنامه نگاران مرکز استان است، با اتفاق نظر و همکاری اصحاب رسانه شاهد حضور اثرگذار وی در انتخابات و حتی کسب کرسی‌هایی از شورای پنجم ساری باشیم.

کاندیداتوری فرزند نماینده سابق ساری در انتخابات شورا

براساس همین گزارش،در حالی که هر روز بر ترافیک تعداد نامزدهای انتخابات شورای پنجم ساری افزوده می شود، براساس اخبار دریافتی فرزند نماینده سابق مجلس نامزد انتخابات شورای پنجم ساری خواهد شد.

شایان ذکر است نماینده سابق مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در انتخابات مجلس دهم با عدم تایید صلاحیت از رقابت انتخاباتی بازماند،به نظر می رسد فرزند وی از سوی جریانات مختلف از جمله جریان عملگرایی مورد حمایت قرار گیرد.

ورود کاندیدای هم نام با عضو شورای شهر ساری به عرصه انتخابات

براساس گزارش های منتشره، هم نامی کاندیداها در انتخابات، چالشی که برای برخی از نامزدها در ادوار مختلف شوراها دردسر ساز شده است.

اگرچه برخی از این هم نامی نامزدها اتفاقی است اما بعضا این اتفاق اقدام مهندسی شده برای حذف یکی از شانس های انتخابات می باشد.

در انتخابات شورای پنجم ساری که پیشبینی می شد رقبا از حربه های مختلفی برای حذف رقیب استفاده نمایند، اتفاق ورود کاندیدای هم نام هم چندان عجیب نمی نماید.

یکی از حوزه های اثرگذار در انتخابات شورای شهر ساری، منطقه دودانگه  است که افراد مقیم بسیاری نیز در محدوده شهری ساری حضور دارند. کسب آرای حداکثری از دودانگه ای های مقیم ساری سبب شده است یکی از داوطلبین از این منطقه که همنام با یکی از اعضای شورای فعلی شهر ساری است، اعلام کاندیداتوری نماید و برای این عضو شورا در حوزه آرای پایه و منطقه ای خود، چالش جدی بوجود بیاورد.

این مسئله ضمن ایجاد تنش در اتاق فکر این عضو شورا، سبب ایجاد واکنش های شعاری (کپی برابر اصل نیست) نیز شده است

فعالیت انتخاباتی برای کاندیداها؛ حقوق از شهرداری

با جدی تر شدن رقابت انتخاباتی و یارگیری های ستادی نامزدهای انتخابات، برخی از کاندیدا که خود نیز عضو شورا بوده و یا مراوداتی با شهرداری دارند، برای کاهش هزینه های انتخاباتی خود، پرسنل ستادی و دفتر خود را از نیروهای شهرداری برمی گزینند.

 به نحوی که براساس اخبار دریافتی ، برخی از نیرو های فعال در دفاتر ارتباط مردمی برخی از نامزدهای انتخابات، یا پیشتر پرسنل شهرداری بوده و صرفا محل خدمت آنان دفتر نامزد انتخابات شده است و یا آنکه این نامزد انتخابات دوستان خود را اخیرا به مجموعه شهرداری معرفی نموده اند، در نهایت اینکه با بودجه نهاد عمومی و مردمی شهرداری، بخشی از نیاز مالی پرسنل نیروی انسانی خود را تامین می نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :