آخرین عناوین

شنبه 25 دی 1395-10:16 کد خبر:39514

سخنگوی اورژانس 115 مازندران خبر داد:

ایست قلبی ‌تنفسی دانشجوی داروسازی در ساری

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: یک دانشجوی دانشکده داروسازی که با افت سطح هوشیاری مواجه شده بود، در راه انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی‌تنفسی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،ذکریا اشک‌پور اظهار کرد: ‌عصر روز گذشته، گزارشی مبنی بر افت سطح هوشیاری یکی از دانشجویان پسر دانشکده داروسازی دانشگاه پیامبر اعظم(ص) ساری به مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران اعلام شد.

وی افزود: تکنسین‎های پایگاه اورژانس مستقر در این دانشگاه در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار حاضر شدند، او یک جوان 22 ساله بود که در داخل خوابگاه دانشجویی دچار افت سطح هوشیاری شد.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: کارشناسان اورژانس پیش‎بیمارستانی پس از کنترل علائم حیاتی و انجام اقدامات درمانی اولیه، بیمار را به آمبولانس منتقل کردند  که در راه انتقال به بیمارستان، دچار ایست قلبی و تنفسی شد اما اقدامات احیا پیشرفته برای این بیمار انجام و در نتیجه به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شد.

وی در پایان بیان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیز در نخستین زمان به ملاقات این بیمار در بیمارستان رفتند و از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :