آخرین عناوین

دوشنبه 27 دی 1395-9:8 کد خبر:39542

تندیس ریاست جمهوری به خبرنگار مازندرانی رسید:

تیتر قدس در «نخستین جشنواره سراسری زن و رسانه» درخشید

روزنامه قدس رتبه سوم بخش تیتر در نخستین جشنواره سراسری «زن، خانواده و رسانه» را به خود اختصاص داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از قدس آنلاین، حسین احمدی خبرنگار روزنامه قدس توانست رتبه سوم بخش تیتر «نخستین جشنواره سراسری زن، خانواده و رسانه» که توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شده بود را کسب کند.

در این جشنواره که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارشاد، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری در سالن همایش های کتابخانه ملی تهران برگزار شد، از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه زنان تجلیل گردید.

احمدی در گزارشی که از تلاش بانوان کارگر در باغ های شمال نوشته بود موفق شد با تیتر «زنانی که مردانه از زمستان عبور می کنند» تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کند.

همچنین مهدی آیینی خبرنگار روزنامه جام جم با تیتر «جمع خانواده ها جمع نیست» حائز رتبه دوم شد و هیأت داوران تیتری را شایسته رتبه نخست ندانستند.

در این جشنواره یکهزار اثر به معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری رسید که 60 درصد آن از سوی بانوان خبرنگار نگارش و ارسال شده بود که درنهایت 20 اثر تقدیرشدند.

آثار ارائه شده در نخستین دوره جشنواره سراسری زن و رسانه، توسط شش داور به نام‌های خانیکی، فرقانی، نمک دوست، راودراد، بروجردی، نژاد بهرام و آبادی مورد بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است: حسین احمدی طی دو دهه روزنامه نگاری موفق شده است جوایز مطبوعاتی مختلفی را در سطح ملی و استانی کسب کند که مهمترین آنها کسب 4 رتبه کشوری و 11 رتبه استانی است.

وی رتبه دوم «هفدهمین جشنواره مطبوعات کشور»، رتبه اول «اولین جشنواره منابع طبیعی و رسانه کشور» و رتبه اول «جشنواره ایثار و شهادت کشور» را در کارنامه داشته و طی 5 دوره متوالی، موفق به کسب رتبه در جشنواره مطبوعات مازندران گردید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :