آخرین عناوین

دوشنبه 27 دی 1395-9:21 کد خبر:39543

رئیس هیأت والیبال مازندران اعلام کرد:

نامه وزیر برای در اختیار قرار دادن خانه والیبال به مذاق مسئولان مازندران خوش نیامد

رئیس هیأت والیبال مازندران گفت: نامه رسمی و کتبی وزیر به مسئولان استانی، برای اختیار قرار دادن خانه والیبال به هیأت استان چندان مورد توجه قرار نگرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، میلاد تقوی رئیس هیأت والیبال مازندران، درباره اقدامات انجام‌شده برای توسعه این رشته ورزشی در سطح روستاهای مازندران اظهار کرد: برای توسعه ورزش در سطح روستاها تفاهمنامه همکاری با متولیان ورزش روستایی منعقد کردیم.

وی تصریح کرد: دو طرف متعهد شدند که در طرح توسعه‌ای مدنظر از ظرفیت روستائیان در این رشته ورزشی استفاده شود و هیأت والیبال مازندران نیز طرح‌های استعدادیابی را در سطح روستاهای استان گسترش دهد.

رئیس هیأت والیبال مازندران در ارتباط با اقدامات انجام‌شده برای استعدادیابی در این رشته ورزشی، گفت: توجه به استعدادیابی باید به ‌صورت جدی انجام شود.

تقوی افزود: اگر امروز والیبال ایران در سطح دنیا مطرح است، به ‌دلیل توجه به تیم‌های پایه و نیز برنامه‌ریزی برای جذب افراد مستعد در سنین پایین‌تر بود و این برنامه‌ریزی در سطح استان نیز در برنامه کاری قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه برای ورود جدی در این بخش به ‌دلیل مشکلات اقتصادی کشور با مشکلات و تنگناهایی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: توجه پایه‌ای به هر ورزشی نیاز به حمایت جدی متولیان و دست‌اندرکاران ورزش دارد.

رئیس هیأت والیبال مازندران اضافه کرد: در حال حاضر با طرح واگذاری سالن‌ها در اختیار افراد و بخش خصوصی مشکلات برای هیأت‌ها و فعالان ورزشی ایجاد کرد که انتظار است نسبت به ساماندهی این موضوع اقدام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای استعدادیابی نیاز به کمک و همراهی همه‌جانبه است به این دلیل که زیرساخت‌های مناسب ورزشی در مازندران وجود ندارد.

تقوی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در هیأت والیبال مازندران بیان کرد: با رتبه 23 هیأت والیبال مازندران از تحویل گرفتیم و در حال حاضر رتبه سوم کشور را در اختیار داریم و برنامه داریم که رتبه اول این بخش را کسب کنیم ولی جزو 18 استان کشور هستیم که خانه والیبال نداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای در اختیار قرار دادن خانه والیبال به هیأت استان، وزیر تفاهم‌نامه امضا کرد و نامه رسمی و کتبی به مسئولان استانی زد ولی این موضوع در استان چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

رئیس هیأت والیبال مازندران با اشاره به پیگیری انجام‌شده دراستان برای در اختیار قرار گرفتن خانه والیبال تصریح کرد: برای دلخوشی ما اعلام کردند که این موضوع قرار است تازه در کمیسیون مطرح شود.

این مسئول اینگونه به صحبت‌هایش ادامه داد: آیا استانی با دو تیم لیگ برتری و چندین تیم فعال در لیگ یک و فعالیت مؤثر در بخش بانوان برای داشتن مکان ثابت باید اینگونه سنگ و قلاب شود.

تقوی با اشاره به برگزاری بیش از 600 مسابقه در رشته والیبال افزود: 11 میزبانی مسابقات کشوری و داشتن 260 تیم در سطح استان از افتخارات والیبال مازندران است ولی با این وجود از داشن خانه والیبال محروم هستیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه از بودجه‌های دولتی در این بخش محروم هستیم، اضافه کرد: در سه سال گذشته بودجه‌ای به هیأت والیبال استان تعلق نگرفت.

رئیس هیأت والیبال مازندران اظهار کرد: ممکن است برخی‌ها وضعیت اقتصادی کشور در ارتباط با کمبود بودجه و اعتبارات را پیش بکشند، حرف این افراد هم قبول، حداقل انتظار داریم که در حوزه اداری کنار هیأت والیبال استان باشند.

این مسئول خطاب به متولیان ورزش استان خاطرنشان کرد: بودجه ندارید قبول، حداقل برای در اختیار قرار دادن خانه والیبال پیگیری‌هایی انجام شود و یا نسبت به روان‌سازی مسائل اداری که مربوط به شما می‎شود اقدام مناسبی انجام شود.

تقوی با اعلام اینکه روزی که هیأت استان را تحویل گرفتم سابقه از فعالیت هیأت‌ها وجود نداشت، بیان کرد: در حال حاضر 25 هیأت در سطح استان در حال فعالیت هستند.

وی با اعلام اینکه با توسعه فعالیت والیبال در سطح استان، کلاس‌های متعدد داوری این رشته هم برگزار شد، گفت: 16 کلاس کارگاه داوری برگزاری کردیم و امروز در استان به نقطه‌ای رسیدیم که همه شهرهای استان دارای داور والیبال هستند.

رئیس هیأت والیبال مازندران در پایان بحث در اختیار قرار گرفتن خانه والیبال را پیش کشید و گفت: والیبال بزرگترین هیأت بی‌خانمان استان است و با اینکه جایگاه مطلوبی در کشور داریم ولی در استان حداقل برای در اختیار قرار گرفتن خانه والیبال مورد حمایت قرار نمی‌گیرم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :