آخرین عناوین

دوشنبه 27 دی 1395-10:31 کد خبر:39547

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

نماینده آمل مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره کار آمل را به تأخیر انداخت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: زمان تودیع و معارفه 28 اسفندماه 94 بود که نماینده مردم آمل تماس گرفت و این مراسم  را به تأخیر انداخت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، آمل شهرستانی با داشتن مزیت‌هایی در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، هنری و تولیدی همیشه آوازه استانی و حتی کشوری داشته، اما در این برهه زمانی با چالش‌های مدیریتی و با بی‌ثباتی در برخی ادارات مواجه شده است.

جالب‌تر اینکه فرماندار ویژه آمل در این برهه زمانی سکوت اختیار کرده و میز مدیریت این اداره با توجه به وضعیت بحرانی واحدهای تولیدی و صنعتی و اخراج نیروی کار، توسط دو نفر اداره می‌شود و در زمان دعوت‌نامه فرمانداری برای حضور در جلسه‌ای، هر دو مدیر در جلسه حضور می‌یابند.

از سویی شنیده شده است که رئیس سابق درب اتاق ریاست را قفل کرده و در اختیار مدیر جدید قرار نمی‌دهد.

انگار واقعاً وضعیت نیروی کار شهرستان آمل به حد بحرانی و قرمز رسیده که اداره تعاون،‌ اداره کار و رفاه اجتماعی از عهده یک مدیریت خارج شده و در یک اتاق به دو نفر سپرده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ، اظهار کرد: سرپرست سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت مأمور به‌مدت سه سال مشغول بود که مأموریتش به اتمام رسید و معاون اداره به‌عنوان سرپرست اداره انتخاب شد.

کامران اصغری ادامه داد: زمان تودیع و معارفه 28 اسفندماه 94 بود که یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل تماس گرفت و با توجه به پایان سال این مراسم لغو شد تا بتواند این موضوع را یک ماه به تأخیر بیندازند.

وی تصریح کرد: با گذشت چند ماه هیچ اتفاقی در این زمینه صورت نگرفت و مهر ماه امسال مجبور به جابه‌جایی شدیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: در این زمان با موضع‌گیری شدید نماینده مردم آمل در مجلس مواجه شدیم.

این مسئول در مورد انتصاب دو رئیس برای یک اداره خاطرنشان کرد: برخی شایعه کردند اما فردی را که منصوب کردیم در حال حاضر در اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مشغول فعالیت است.

اصغری با اعلام اینکه در حال حاضر رئیس سابق اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل به‌عنوان سرپرست موقت مشغول است، افزود: با رایزنی فرماندار، نماینده، تشکلات کارگری و کارفرمایی به نتیجه برسیم و تا پایان دی ماه تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما در جریان همه امور هستیم، گفت: آمل شهر بزرگی است و این موضوع به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :