آخرین عناوین

پنجشنبه 30 دی 1395-9:22 کد خبر:39588

نوش داروهای بدون ثمر معاون پرادعای استانداری:

دلنگرانی های معاون استاندار مازندران!!

مسئولان مازندران تا قبل از هر حادثه اصلا برنامه‌ای برای استانداردسازی ندارند، به نظر می‌رسد همه امور در استان به همین منوال اجرایی می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، 15 مهرماه سال جاری بود که سقوط آسانسور در دانشگاه شریف تهران خبر ساز شد،از همان زمان معاون عمرانی استاندار مازندران به فکر کنترل آسانسورهای مازندران افتاد.

این موضوع در جلسه‌ای در همین ارتباط مطرح شد اما جلسه هماهنگی برگزاری با تاخیر حدود سه ماهه مواجه شد،بعد از سه ماه معاون عمرانی استاندار مازندران به فکر افتاد که باید فکری به حال بازدیدهای دوره‌ای آسانسورها در سطح استان انجام بدهد.

علی نبییان بعد از سه ماه بالاخره به دل نگرانی خویش پایان داد و دغدغه‌های تفکرات خودش را در حوزه بازرسی‌ها آسانسور مطرح کرد،اینکه بعد از سه ماه چه زمانی مدیران متولی نسبت به اجرایی کردن دستورات معاون عمرانی اقدام کنند الله و اعلم،به نظر می‌رسد همه امور در استان مازندران به همین منوال اجرایی می‌شود.

به عنوان مثال در روزهای اخیر شاهد تصادف خطرناک در محور ساری تاکام بودیم که در مدت کوتاه حدود سه چهار ساعت چهار نفر فوت کردند، مدیران اجرایی استان بعد از این حادثه به فکر افتادند که باید نسبت به تکمیل پروژه اقدام کنند.

بعد از دل‌نگرانی ایجاد شده توسط مردم در شهرهای استان بابت دفن نامناسب زباله، مسئولان اجرایی به فکر افتادند که باید پیگیر امور کارخانه زباله‌سوز باشند.

بعد از مشکلات جدی که بابت طلاق در استان به وجود آمد مسئولان اجرایی به فکر افتادند که باید در این امور باید ورود پیدا کنند.

بعد از قطعی گاز در اولین سرما زمستان، مسئولان استان به فکر افتادند که باید با طرف ترکمنستانی قرارداد ببندند و طرف مقابل هم قبول نکرد و بندگان خدا مسئولان شرکت گاز این روزها خواب و خوراک ندارند.

دیگر در حال حاضر دریا مشکل استان نیست، خدا را شکر الان زمستان است و مردم سمت دریا نمی‌روند، برای رفع مشکلات طرح‌های دریا هم باید چند نفر غرق شوند تا مشکلات حل و فصل شود.

به نظر می‌رسد که مسئولان مازندران تا قبل از این حادثه اصلا برنامه‌ای برای استانداردسازی خدمات در استان نداشتند، معاون عمرانی استاندار مازندرن در این جلسه خواستار بازدید از وضعیت پارک‌های استان نیز شد،آیا برای رفع مشکلات بعدی باید منتظر حادثه بود؟!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :