آخرین عناوین

چهارشنبه 6 بهمن 1395-11:34 کد خبر:39666

روزه سکوت دلاور!

سکوت معنا دار رئیس جهاد کشاورزی مازندران

باگذشت 10 روز از گزارش ارائه آمار غیرواقعی شیلات مازندران به استاندار و وزرا متاسفانه هیچ مسئولی در مقام پاسخگویی برنیامد و جای بسی شگفتی و سوال است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیترامروز، چندی پیش با توجه به گزارش های واصله و تحقیقات میدانی در رابطه با عملکرد اداره کل شیلات استان مازندران و مدیریت این اداره کل گزارشی را منتشر نمودیم.

گزارش حاکی از ارائه آماری بود که توسط مدیرکل شیلات در رابطه با عملکردش در حوزه پرورش ماهی در قفس و سایر موارد در خبرگزاری ها انتشار پیدا کرده بود.

همچنین در رابطه با تولید و برداشت خاویار، اتفاقاتی در مورد تعطیلی حوضچه ها و اصولا چگونگی واگذاری مجوز این استخرهای پرورش قزل آلا در حریم ممنوعه رودخانه  و از این دست مسائل مطالبی را عنوان نمودیم.

علت نگارش این گونه گزارش ها این نیست تا فقط عملکرد مسئولی را به چالش کشیده و آن را رها سازیم، بلکه کمترین انتظار ما از درج این سلسله گزارش های انتقادی این است تا با تذکری که به مسئولین می دهیم آنها را نسبت به وظایف خطیری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته اند و در قبال آن باید به این مردم پاسخگو باشند متذکر شویم.

اما متاسفانه شاهد این هستیم که با گذشت چندین روز از انعکاس رسانه ای انتقاد از عملکرد مدیر کل شیلات و ارائه آمار نادرستی که از عملکرد خویش ارائه داداه است، پاسخی دریافت نکردیم.

آیا این اتفاق به آن معناست که مسئولان ما دیگر گوششان به هیچ چیز بدهکار نیست؟ آیا مدیران ما راه خودشان را می روند و در قبال افکار عمومی هیچ حس مسئولیتی ندارند که چنین بی محابا به مشکلات ادارت زیر نظرشان که از طریق رسانه ها انتشار می یابد بی توجه اند؟

اداره کل شیلات که زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می نماید بخشی از نمای این سازمان است، کمترین توقع ما از این سازمان این بود تا آقای حیدرپور بعنوان رییس سازمان  و مدیر ارشد این حوزه در خصوص انتشار این آمار دروغ توسط اداره کل زیر مجموعه اش واکنشی نشان دهد.

اما متاسفانه از آن روز نه پاسخی و نه جوابی از سوی اداره کل شیلات و نه هیچ عکس العمل و اظهار نظری از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران یعنی مهندس حیدرپور عزیز در این خصوص ندیدیم.

شفاف سازی در این رابطه توسط مسئولین نامبرده شده حق خوانندگان است تا بدانند و آگاه باشند.

گفتنی است، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران از جمله مدیران خوشنام و متخصصی است که در این دولت روی کار آمد و در دولتی که شعار خدمت به مردم، شفاف سازی، پاک دستی و همراهی مردم از سوی ریاست جمهوری مورد تاکید قرار می گیرد روزه سکوت دلاور حیدر پور جای بسی شگفتی و سوال  است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :