آخرین عناوین

پنجشنبه 7 بهمن 1395-17:0 کد خبر:39680

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خبر داد:

عزل 2 پیمانکار در پروژه‌های عمرانی بابلسر و فریدونکنار

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار از عزل دو پیمانکار ضعیف در پروژه‌های عمرانی بابلسر و فریدونکنار خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،ولی‌الله نانواکناری ، اظهار کرد: جلسه مشترک مهمی در روزهای گذشته با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره پروژه‌های جاری منطقه بابلسر و فریدونکنار برگزار شد.

وی افزود: درباره پروژه جاده اوجاکسر مقرر شده قرار دارد پیمانکار قبلی فسخ شود و پیمانکار جدید وارد کار شده و جاده تا پایان امسال تحویل شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مورد پل عزیزک که در حال حاضر پیمانکار مشغول به کار است با پیگیری و دقت نظر نسبت به اتمام درست و به موقع پروژه توجه شود.

این مسئول ادامه داد: در مورد مجتمع فرهنگی ارشاد شهرستان فریدونکنار که راه و شهرسازی عامل احداث مجتمع بوده، تاکنون این پروژه با ۳۰ درصد پیشرفت داشته که با پیگیری بودجه این مجتمع از طریق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه می‌یابد.

نانواکناری از پیگیری تأمین اعتبار برای تکمیل ساختمان در دست احداث اداره ثبت احوال فریدونکنار خبر داد و بیان کرد: زمین بیمه سلامت با پیگیری‌ها از راه و شهرسازی به بیمه سلامت تحویل شد.

وی از واگذاری زمین بابت حل مشکل تملک ورزشگاه شهید آزادی شهرستان فریدونکنار خبر داد و خاطرنشان کرد: واگذاری زمین پایگاه امداد و نجات دریایی جمعیت هلال احمر طی دو هفته آینده انجام می‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد عملیات تکمیل پروژه کمربندی فریدونکنار با تأمین اعتبار توسط  وزارت راه و شهرسازی و با تعویض پیمانکار و معرفی پیمانکار جدید طی ماه آینده شروع شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :