آخرین عناوین

جمعه 8 بهمن 1395-14:11 کد خبر:39684

انتصابی نو در شهرداری ساری:

انتصاب رييس جديد حراست شهرداري ساري

رئیس جدید حراست شهرداری ساری منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي شهرداري ساري،آيين تكريم و معارفه مدير حراست شهرداري ساري برگزار شد.

براساس این گزارش،در اين جلسه مهدی عبوری شهردار ساري ضمن سپاس از زحمات چهار ساله محمود توفيقي كه به افتخار بازنشستگي نائل آمده است گفت: سجاياي اخلاقي ، روحيه انقلابي و سابقه حضور در هشت سال دفاع مقدس ومديريت و تصميمات مهم ايشان در مواقع حساس ارزشمند و مفيد بوده است .

وي اظهار داشت: حراست چشم بيناي نظام است و وظيفه خطير دفاع از حقوق بيت المال و شهروندان و ايجاد آرامش در فضاي برون سازماني و درون سازماني را دارد.

عبوري افزود: شهرداري ساري با حجم كاري بسيار وسيع عملكرد قابل توجهي داشته است، امروز ۴۵۰ پروژه عمراني در نقاط مختلف شهر در دست اجراست كه اين بواسطه همكاري نزديك شهروندان با مديريت شهري با استفاده از ظرفيت هاي بومي مي باشد.

وي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر اميد آفريني ادامه داد: وظيفه اصلي همه مديران تحقق تاكيدات رهبري مي باشد و اميدآفريني با شعار محقق نميگردد و بايد با اجراي صحيح كارهاي عملياتي و حضور ميداني مديران آنرا در مردم عملياتي و زنده نگه داشت كه در اين مسير و در جهت خدمت به مردم و با عملگرايي توانستيم در مسير منويات مقام معظم رهبري حركت نماييم و رهنمودهاي ايشان نصب العين كارها نماييم.

در ادامه موسوي مديركل حراست استانداري نيز به نقش حراست در تشكيلات اداري اشاره نمود و اذعان داشت: وظيفه ذاتي حراست پاسداشت ارزشها و سجاياي اخلاقي است و همواره بايد در جهت صيانت از حقوق مردم در ابعاد مختلف نقش آفريني نمايد و چشم بيناي سازمانها باشد.

موسوي ضمن اشاره به فعاليت هاي شهرداري بيان داشت: شهرداري ساري با عملكرد خود با تكيه بر ارزشهاي اسلامي و تلاش مضاعف در عمل توانست به منويات مقام معظم رهبري عمل نمايد و نشاط اجتماعي را در شهر ايجاد نمايد و تداوم اين مسير قطعاً مي تواند پتانسيل اجتماعي ارزشمندي را به همراه داشته باشد.

محمود توفيقي نيز ضمن قدرداني از حمايت هاي شهردار از مجموعه حراست در دوران مديريت خود گفت: افتخار ميكنم كه به درجه بازنشستگي نائل آمده ام وهمواره در طول دوران مسئوليتم تلاش نمودم بتوانم در مسير ارزشهاي اسلامي حركت نمايم.

رضا كافي مديرجديد حراست شهرداري نيز اظهار داشت: اميدوارم بتوانم در دوران مسئوليت خود بتوانم با تكيه بر ارزشها و منويات مقام معظم رهبري در جهت خدمت به شهر و شهروندان حركت نمايم.

شايان ذكر است در اين مراسم از خدمات محمود توفيقي با اهدا لوح تقدير و رضا كافي به عنوان مدير جديد حراست شهرداري ساري منصوب گرديد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :