آخرین عناوین

جمعه 8 بهمن 1395-14:45 کد خبر:39686

سازمان بازرسی ورود کند:

نامه صریح وزارت ورزش تکلیف را روشن کرد / آیا مدیرکل ورزش مازندران فرا قانون عمل می کند!!

مدیرکل ورزش استان در آزمون دشواری قرار گرفته ، از یک طرف باید اعمال قانون صورت پذیرد و از سوی دیگر اگر خود را ملزم به رعایت قانون ننماید برکناری وی مبرهن است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از اصلاح نیوز،انتخابات هیات فوتبال مازندران به ایستگاه آخر خود نزدیک شده است و این در حالی است که نامه ای از وزارت ورزش به دستگاه ورزش مازندران ارسال شده است که در آن بر عدم حضور کاندیداهای بازنشسته به مجمع انتخابات تاکید میباشد .

مطمئنا قانون فصل الخطاب خواهد بود و تمامی افراد ملزم به اطاعت و فرمانپذیری از قوانین می باشند و هیچ فردی نباید به خود اجازه دهد از قانون تخطئی نماید.

با این نامه وزارت ورزش موضوع عدم حضور بازنشستگی کاندیدا به طور کامل روشن و مبرا شده است موضوعی که چند وقتی است در مورد آن ابهامات زیادی به وجود آمده است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران بعنوان مجری قوانین باید قانون بازنشستگی در مجامع هیات های ورزشی را اعمال کند تا در این خصوص شائبه ای به وجود نیاید.

به نظر می رسد حسین زادگان در آزمون دشواری قرار گرفته است، چرا که از یک طرف باید اعمال قانون صورت پذیرد و از تداوم حضور بازنشستگان در راس هیئت های ورزشی جلوگیری نماید و از سوی دیگر اگر حسین زادگان خود را ملزم به رعایت قانون ننماید با ورود سازمان بازرسی به مقوله نامه وزارت خانه و برکناری وی از سوی وزارت خانه مبرهن است .

آنچه از حبیب حسین زادگان بر می آید  زیرکی اوست چرا که نامه را با امضای معاون خود به کاندیدای بازنشسته ارسال کرده است و خود در پستو نشسته و نظارگر این انتخابات است چرا که وی می داند تخلف از قانون ممکن است برکناری وی را رقم زند و حال منتظر می مانیم .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :