آخرین عناوین

جمعه 8 بهمن 1395-21:30 کد خبر:39687

با دستور دادستانی مرکز استان و در دولت تدبیر و امید صورت گرفت!!!!

پایگاه خبری «عبارت» تا دریافت مجوز از ادامه فعالیت منع شد

به دستور دادستانی مرکز استان مازندران، پایگاه خبری «عبارت» تا دریافت مجوز از ادامه فعالیت منع شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت،به حکم دادستانی پایگاه خبری، تحلیلی و پژوهشی«عبارت» تا دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادامه فعالیت و انتشار مطلب منع شده است.

اگرچه «عبارت» ماه هاست که در مسیر دریافت مجوز قرار دارد و همزمان با ما و در حال حاضر ده ها هزار سایت بدون مجوز در کشور و صدها سایت بدون مجوز در مازندران که حتی برای دریافت مجوز نیز اقدام نکرده اند مشغول فعایت هستند، اما به هرحال به نظر می رسید تنها راه متوقف کردن «عبارت» همین راه باشد. 

به هر روی ما همواره خود را تابع قانون می دانیم و همزمان با توقف کار، همچون ماه های گذشته پیگیری های مجدانه خود را برای دریافت مجوز ادامه خواهیم داد.

امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رضا صالحی امیری، به عنوان وزیری مازندرانی در روند دریافت مجوز «عبارت» تسریع ایجاد نموده و کمک کند که یک رسانه مازندرانی که در کمتر از یکسال در جمع سه رسانه مجازی اول استان قرار گرفته و همواره از مدافعان جدی سیاست های دولت یازدهم بوده است، مجددا حیات خود را ادامه دهد.

ضروری می دانم که از برخورد مشفقانه و صحیح کریمی، معاون دادستان قدردانی کنم که در تمام دیدارها همچون یک روزنامه نگار با من روبرو شد و هرگز مقهور فشارها، پرونده سازیها و تخریب های فراوانی که از آغاز فعالیت بر ما وارد می شد، نگشت و صد البته به وظیفه قانونی خود عمل کرد.

تجربه به من نشان داده است که در پس هر اتفاق به ظاهر تلخی، شیرینی لذت بخشی نهفته است و عجیب آنکه هرگاه در مسیر من دیواری بلندتر ساخته اند عزم من جدی تر شده و با دروخیز بیشتر بیش از گذشته سر به آسمان سائیده ام.

 شیرینی این اتفاق نیز در وهله نخست این است که حقیقتی انکارناپذیر را مکرر می کند،این حقیقت اینک آن است که صدای ما شنیده شده است و چه نیک گفت فروغ فرخ زاد که تنها صداست که می ماند.

در پایان از همراهی صادقانه تمام مخاطبانمان که هر روز به شکلی باورنکردنی بر تعدادشان افزوده می شد تشکر کرده و می گویم که این ممنوعیت دیری نخواهد پایید و به زودی دیدار تازه خواهد شد.

با آرزوی ایرانی شایسته هر ایرانی ـ عالین نجاتی

پایگاه خبری خزرتیترخبر،ضمن ابراز تاسف از منع شدن این پایگاه خبری از ادامه فعالیت،امیدوار است تا مسئولین استان و شهرستان ظرفیت انتقاد پذیری خود را افزایش داده تا رویه شکایت از رسانه ها ادامه دار نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • یک مازنی
    جمعه 8 بهمن 1395-23:11


    وقتی ظرفیت نقدپذیری وجود ندارد، چرا خواسته می‌شود که توسط رسانه ها و... انتقاد شود؟!
    اگر تفکر انتقادی از سازمانها و ادارات تقویت می شد, جامعه ی ما با مشکلات زیادی روبه رو نبود. چون انتقاد باعث رشد مجموعه موردنقد قرار گرفته خواهد شد..