آخرین عناوین

شنبه 9 بهمن 1395-11:14 کد خبر:39698

گلایه مندی شدید از شرکت گاز مازندران!!

مشکلات اهالی روستای نفت چال و گوش ناشنوای شرکت گاز مازندران!!

اهالی روستای نفت چال لفور سوادکوه شمالی از بی توجهی شرکت گاز در مرمت حفاری به شدت گلایه مند هستند و در کمال ناباوری با بی توجهی شرکت گاز روبرو هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، اهالی روستای نفت چال لفور سوادکوه شمالی از بی توجهی شرکت گاز مازندران در مرمت حفاری های صورت گرفته ناشی از لوله گذاری در این منطقه به شدت گلایه مند هستند.

براساس این گزارش، یکی از اهالی این روستا گفت: مراجعه مکرر ما به شرکت گاز شهرستان و تماس های ما با شرکت گاز استان هنوز کارساز نشد و این روزها بدلیل بی توجهی شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده قادر به عبور و مرور در روستا نیستیم.

وی از مدیران گاز استان خواست تا با بازدید میدانی از این روستا وضعیت نابسامان موجود که بواسطه کم کاری ها ایجاد شده را ببینند.

این ساکن روستای نفت چال افزود:این روستا زادگاه عالم بزرگوار حضرت آیت الله صالحی مازندرانی است ومسئولان  به احترام ایشان باید نگاه ویژه ای به این روستا داشته باشند.

خانم سالمندی از اهالی روستای نفت چال سوادکوه شمالی نیز از ما خواست پیامش را به مسئولان برسانیم تا بیشتر به فکر محرومان و روستائیان باشند.

وی می گوید:چندین بار از طریق فرزندانم به شرکت گاز اطلاع دادیم که کار خود را به سرانجام برسانند اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :