آخرین عناوین

شنبه 9 بهمن 1395-11:54 کد خبر:39700

بر اثر ایست قلبی رخ داد:

درگذشت سرپرست حوزه علمیه امام صادق (ع) نکا

سرپرست حوزه علمیه امام صادق (ع) نکا، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر صادقی گلوردی مسئول و سرپرست حوزه علمیه امام صادق (ع) نکا روز جمعه در سن ۶۵ سالگی بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.

براساس این خبر،مراسم وداع با پیکر این عالم جلیل القدر شامگاه شنبه نهم بهمن ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور علما، روحانیون، اساتید ، طلاب و مردم شریف شهرستان نکا در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.

همچنین پیکر حجت الاسلام صادقی گلوردی ۹ صبح یکشنبه از محل حوزه علمیه امام صادق (ع) به سمت روستای گلورد نکا بر روی دستان مردم انقلابی شهرستان تشییع و به خاک سپرده می شود.

گفتنی است، حجت الاسلام صادقی گلوردی به عنوان موسس و بنیانگذار حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان نکا هموارد به مردم انقلابی ، طلاب و روحانیون این شهرستان ارائه خدمت می کرد.

رئیس دادگاه کیفری ۱مازندران، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی قائمشهر، رئیس دادگاه اصل ۴۹ مازندران و مسئول حوزه علمیه امام صادق نکا از دیگرخدمات این عالم جلیل القدر در طی سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۹۵ بود که سرانجام پس از سال ها تحمل بیماری در سن ۶۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :