آخرین عناوین

يکشنبه 10 بهمن 1395-10:39 کد خبر:39713

مدیر کل بحران مازندران هشدار داد:

کاهش محسوس دما در مازندران/ مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

مدیر کل بحران استان مازندران گفت: مردم با توجه به کاهش دما و افزایش میزان مصرف گاز، نسبت به صرفه‌جویی و استفاده بهینه از وسایل گازسوز اقدام لازم را انجام دهند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از قائم آنلاین، علی‌اصغر احمدی در خصوص وضعیت جوی مازندران که بر اساس پیش‌بینی هواشناسی اعلام شد، اظهار کرد: ورود سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه دهم بهمن به استان که با نفوذ سامانه سرد بارشی همراه با وزش باد و بارش برف در ارتفاعات همراه است، منجر به اختلال در تردد محورهای کوهستانی خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس توصیه می‌شود تمام مردم استان و مسافران با توجه به کاهش دما و افزایش میزان مصرف گاز، نسبت به صرفه‌جویی و استفاده بهینه از وسایل گازسوز اقدام لازم را انجام دهند تا شاهد افت فشار یا قطعی گاز در استان نباشیم.

مدیرکل بحران استان مازندران بیان کرد: با توجه به بارش باران و امکان وقوع سیلاب از تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها و در زمان بارندگی خودداری کرده و احتیاط لازم انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دامداران و ساکنان بومی حاشیه رودخانه‌ها در هنگام بارندگی نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت کرده و به نگهداری دام‌ها در مناطق امن اقدام کنند.

احمدی در پایان تصریح کرد: با توجه به بارش برف و مه‌آلود شدن محورهای کوهستانی‌، رانندگان به هنگام عبور از مناطق برف‌گیر و کوهستانی به همراه داشتن پوشاک گرم‌، خوراک و تجهیزات زمستانی مانند ضد‌یخ و زنجیر‌چرخ اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :