آخرین عناوین

دوشنبه 11 بهمن 1395-16:36 کد خبر:40722

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خبر داد:

گاز مازندران قطع می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: روز سه‌شنبه تا جمعه هفته جاری گاز جایگاه CNG،دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های و بانک‌های استان قطع می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی‌اصغر احمدی اظهار کرد: براساس مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، از روز سه‌ شنبه تا جمعه هفته جاری با توجه به تداوم هوای سرد و بارش برف در روزهای پایانی هفته  گاز جایگاه‌های CNG،دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های و بانک‌های استان قطع می‌شود.

وی با تأکید بر استفاده از سوخت جایگزین افزود: به طور تقریبی بیشتر این مجموعه‌ها مجهز به سیستم دوگانه‌سوز هستند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه این اقدام به ‌منظور پایداری و جلوگیری از قطع احتمالی گاز مشترکان مسکونی استان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: همچنین فرمانداران، شهرداران و دهیاران استان باید نسبت به آماده‌ باش ادوات راهداری و تأمین نمک برای محورهای اصلی و فرعی استان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های برق مازندران نیز تمهیدات لازم را در ارتباط با پایداری برق در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: همچنین توصیه به افراد این است که صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه برق را در مدنظر داشته باشند.

احمدی با اعلام اینکه به دامداران حاشیه‌ جنگل‌های مازندران نیز توصیه می‌شود با توجه به بارش برف و باران دام خود را به مناطق امن هدایت کنند، در پایان گفت: خودروهای رانندگان برای تردد با توجه بارش‌ها، لغزنده بودن و یخ‌‌زدگی محورهای مازندران باید به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :