آخرین عناوین

سه شنبه 12 بهمن 1395-8:55 کد خبر:40731

اقدام عجیب و تأمل برانگیز شرکت گاز:

توزیع سوخت جایگزین در ازای ارائه قبض گاز

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نور گفت: واحدهای توزیع مکلف هستند، به ازای دریافت قبض گاز 20 لیتر نفت تحویل دهند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، با توجه به تداوم هوای سرد و بارش برف در روزهای پایانی هفته جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان نور دوشنبه شب به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

*درخواست ذخیره بیش از 5 هزار لیتر سوخت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور در این جلسه با اشاره به برف اخیر در بلده و ریزش بهمن در گردنه لاوش گفت: آمادگی لازم در بالادست وجود دارد و ضمن ذخیره نمک تقاضای 200 تن نمک هم شد و 5 هزار و 500 لیتر سوخت هم درخواست کردیم تا به ذخیره فعلی اضافه شود تا در عملیات راهداری ماشین‌آلات دچار مشکل نشوند.

مسعود رامی افزود: در مسیر محور گلندرود درختان هم مشرف به جاده هستند که در زمان برف مشکلات را افزایش می‌دهند که نیاز به قطع و سرشاخه‌زنی است و ماشین‌آلات راهداری و عملیاتی آماده به کار هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

*توزیع سوخت در ازای ارائه قبض گاز

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نور نیز در این جلسه از ذخیره سوخت و تامین سوخت مورد نیاز خبر داد و گفت: واحدهای توزیع مکلف می‌شوند تا به ازای ارائه قبض گاز 20 لیتر نفت تحویل دهند و جایگاه‌ها نیز ذخیره سوخت کافی دارند اما فعلا بخش کشاورزی مراجعه نداشته باشند تا به منازل و سوخت خانگی بتوان پاسخ لازم را داد.

حمید واحدیان خاطر نشان کرد: منطقه لاویج جایگاه قادر به ذخیره بیش از 25 هزار لیتر نیست و نیاز است مردم در منازل خود ذخیره سوخت را انجام دهند و یا اینکه تانکر‌های کوچک حمل سوخت در منطقه نسبت به انتقال نفت سفید به روستاهای دهستان لاویج اقدام کند.

*اقدامات اولیه برای دوگانه‌سوط کردن نانوایی‌ها

رئیس اداره  صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور نیز در این جلسه اظهار کرد: در بخش دوگانه‌سوز کردن واحدهای نانوایی اقدامات اولیه انجام شد و تا آخر سال نیز انجام می‌شود و در غیر این‌صورت قطع سهمیه خواهند شد و سیلندرهای 50 کیلویی هم خریداری و در اختیار برخی از نانوایی‌ها قرار گرفت.

علی  شفیعی افزود: سیلندرهای موجود باید آزمایش و تست شوند تا زمان مصرف آن مشخص و محل شارژ این دستگاه‌ها نیز تعیین تا در فرصت لازم سیلندرها برای استفاده مجدد شارژ  شود.

وی گفت: در بخش صنایع و کشاورزی نیز از قبل چندین مرحله برای تامین و ذخیره سوخت تذکر داده شد و با اصناف و واحدهای صنفی لوازم خانگی نیز برای تامین لوازم برقی مورد نیاز هماهنگی لازم صورت گرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :