آخرین عناوین

سه شنبه 12 بهمن 1395-10:37 کد خبر:40736

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای مازندران خبر داد:

اصلاح و توسعه بیش از 78هزار متر شبکه آبرسانی استان

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، بیش از 78هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در مازندران انجام شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، 78هزار متر لوله گذاری در بخش اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی در سطح استان انجام شد.

یزدان پناه با اعلام خبر بالا، افزود: در این مدت 21هزار متر اصلاح و 57 هزار متر توسعه شبکه در بخش آب انجام شد.

وی، از استانداردسازی 1041 فقره انشعاب در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: 6 هزار و 350 خط انتقال نیز در این مدت احداث شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری، به اجرای عملیات لوله گذاری فاضلاب در شهرهای ساری، بابلسر، بابل، قائمشهر، نوشهر و چالوس اشاره و تصریح کرد:طی یک ماه آذر، در مجموع  نسبت به لوله گذاری فاضلاب به طول 1238 متر و نصب  269 فقره انشعاب خانگی در این شهرها اقدام شد.

یزدان پناه، با اشاره به پیگیری بهره مندی فاضلاب 5 شهر اولویت دار استان از تسهیلات بانک توسعه اسلامی به مبلغ 260 میلیون یورو، افزود: پیگیر ردیف اجرایی و مصوبه کمیسیون ماده 23 پروژه های فاضلاب شهری نکا، بهشهرو گلوگاه نیز هستیم.

وی،از پیشرفت 90 درصدی مطالعات اصلاح کیفیت و آب شیرین کن شهرهای نور و رویان و سرخرود و نیز پیشرفت 40 درصدی فاز یک مطالعات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر هچیرود، پیشرفت 60 درصدی فاز یک مطالعات فاضلاب شهرهای تنکابن، نشتارود، عباس آباد ، سلمانشهر و کلارآباد، پیشرفت 95 درصدی مطالعات طرح فاضلاب شهرهای نکا و گلوگاه خبر داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :