آخرین عناوین

جمعه 15 بهمن 1395-20:8 کد خبر:40779

بلاتکلیفی مردم در دمای 19 درجه زیر صفر:

زمین‌گیر شدن خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران/ قفل شدن روستاهای کلاردشت با بارش شدید برف

برف و بوران شدید موجب مسدود شدن جاده‌ها در این محورها شده و بسیاری از خودروها همراه با سرنشینان آن در این محورهای برفی زمین‌گیر شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، بارش سنگین برف موجب مسدود شدن راه‌های مازندران شد که در این میان مسافران بسیاری در محورهای استان بلاتکلیف هستند.

با توجه سرمای هوا و بلاتکلیفی مسافران در راه‌های مازندران احتمال هر حادثه‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

البته از قبل هشدارهای لازم با توجه به پیش‌بینی هواشناسی داده شد ولی با این حال باز هم شاهد حجم بسیار زیاد مسافر در محورهای مازندران هستیم.

مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام کرد در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی مازندران مسدود است و بسیاری از مسافران در این محورها سرگردان در خودروها منتظر بهتر شدن وضعیت هستند.

براساس این گزارش،محور گدوگ در حال حاضر برفی است و دمای هوا نیز به ‌دلیل شدت کاهش یافته و به دلیل شدت سرما، برف و بوران نیروهای راهداری هم نمی‌توانند به ‌درستی خدمات ارائه کنند.

اسکان مسافران در مساجد تنها راه حلی است که ارائه شده ولی جمعیتی که در محورهای مواصلاتی به پایتخت سرگردان شدند بیشتر از ظرفیتی است که در مساجد بین راهی وجود دارد.

*وقتی جاده پارکینگ خودروها شد

رضا حسینی یکی از شهروندان مازندرانی که از محور فیروزکوه به‌سمت تهران مسافرت کرده است در تماس با خبرنگار ما گفت: با دو اتوبوس به صورت گروهی به مقصد قم از مازندران حرکت کردیم ولی گذر از گدوگ تا بومهن بیش از پنج ساعته طول کشیده است.

وی با بیان اینکه کل جاده‌ پارکینگ ماشین‌های خاموش شده در این محور شده است، ادامه داد: کاری از خودروهای راهداری و پلیس نیز بر نمی‌آید.

براساس گزارش های رسیده، بر اثر بارش برف سنگین در کلاردشت رفت و آمد در این شهرستان به کندی صورت می‌گیرد.

سیاوش برارپور عضو شورای روستای عثمانکلا کلاردشت گفت: با بارش شدید برف و قفل شدن روستاهای شهرستان انتظار این است که اداره راه در شهرستان حضور داشته باشد.

وی اظهار کرد: با اینکه رئیس و کارکنان این اداره مشخص شده است هنوز از داشتن گریدر و امکانات راهداری هیچ خبری نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :