آخرین عناوین

جمعه 15 بهمن 1395-20:24 کد خبر:40780

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

امدادرسانی به بیش از 5 هزار و 400 نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام آخرین جزئیات امدادرسانی گفت: در مدت این سه روز به بیش از 5 هزار و 400 نفر از هموطنان امدادرسانی شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اعلام آخرین جزئیات امدادرسانی در برف و کولاک این استان از 13 تا 15 بهمن ماه گفت: در این مدت بیش از 5 هزار و 400 تن از هموطنان امدادرسانی شده و 531 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

مجتبي اکبری با اعلام جزئیات امداد و نجات در این استان از ۱۳ تا ۱۵ بهمن تا این لحظه گفت: امدادگران هلال احمر استان در این مدت در محورهای هراز، کلاردشت، دوهزار، نیالا، کجور، لیماکده، سوادکوه، کیاسر و کندوان در حال امدادرسانی بودند که طی این عملیات ها، به یک هزار و 373 خودرو امدادرسانی شد و از این تعداد برای 543 خودرو نیز زنجیر چرخ بسته شد.

اکبری با بیان اینکه در این مدت، 5 هزار و 494 تن از هموطنان از خدمات امدادی هلال احمر مازندران بهره مند شدند، افزود: 531 نفر نیز در این عملیات ها اسکان داده شدند.

وی با اشاره به توزیع 793 قوطی انواع کنسروجات، یک هزار و 144 قرص نان، 444 بطری آب، 56 بسته خرما و 500 بسته بیسکوییت میان متاثران از برف و کولاک گفت: 37 دستگاه خودروی امدادی در این عملیات ها به کار گیری شده و 33 تیم شامل 126 امدادگر و نجاتگر در عملیات برف و کولاک 3 روز گذشته حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران ضمن تقدیر از همكاري و همراهي همه دست اندركاران بويژه پليس راه و راهداري همچنین ساير دستگاههاي امدادي طی این عملیات ها، گفت: بخشي از خدمات ارائه شده مربوط به امدادرساني نجاتگران هلال احمر مازندران در حوزه استحفاظي استان تهران، منطقه سرچمن بوده است

اکبری با بیان اینکه  امدادرساني با تمام ظرفيت انجام شد، از خدمات تمامی نجاتگران، امدادگران و كاركنان جمعيت هلال احمر شهرستانهاي درگير در امدادرساني و نيز شهرستانهاي معين در محورهاي هراز و سوادكوه و سایر محورهای استان كه با ایثار و از خود گذشتگی به نجات جان هموطنانمان پرداختند، تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :