آخرین عناوین

يکشنبه 17 بهمن 1395-17:46 کد خبر:40808

سخنگوی شورای شهر آمل اعلام کرد:

اراده‌ای برای ساماندهی متکدیان در مازندران وجود ندارد

سخنگوی شورای شهر آمل گفت: اراده‌ای برای ساماندهی متکدیان مازندران وجود ندارد و رفع این مشکل نیاز به همکاری و همراهی همه مسئولان استانی است


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد پژومان در حاشیه برپایی نمایشگاه بین‎المللی کتاب استان در جمع خبرنگاران مازندران اظهار کرد: شهرداری آمل در پرداخت نیم درصد کتابخانه‌ها رتبه نخست استان و در سطح کشور هم رتبه مناسبی را کسب کرده است.

وی با اعلام اینکه حوزه فرهنگی باید به صورت جدی مورد حمایت قرار گیرد، تصریح کرد: در جلسات متعدد با مسئولان کتابخانه عمومی استان اعلام شد که اگر فضا و امکانات و ساختمان در اختیار شهرداری قرار گیرد، حاضر هستیم کتاب‌های مورد نیاز این امکان را تامین کنیم.

سخنگوی شورای شهر آمل در ارتباط با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در استان، افزود: این اقدام فرهنگی قابل تجلیل است ولی انتظار است نمایشگاه‌های کتاب به صورت فصلی با کتاب‌های مناسب و مورد نیاز مردم در شهرهای مازندران برگزار شود.

وی در ارتباط با ساماندهی متکدیان در استان گفت: اراده قوی و حتمی در ارتباط با ساماندهی متکدیان در مازندران وجود ندارد.

پژومان با اشاره به اینکه برای رفع مشکل متکدی‎گری در مازندران نیاز به همکاری و همراهی همه مسئولان استانی است، گفت: شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و نیز ادارات بهزیستی باید امکانات سخت افزاری مناسبی در اختیار این ارگان‌ها قرار دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :