آخرین عناوین

چهارشنبه 20 بهمن 1395-16:55 کد خبر:40855

عضو شورای اسلامی قائم‌شهراعلام کرد:

خصوصی‌سازی‌ها در مازندران به ویرانه تبدیل شد

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر گفت: همه خصوصی‌سازی‌ها در مازندران بدیل به ویرانه شد و کارخانه‌ها و صنایع تولیدی زیادی تعطیل و یا نیمه ‌تعطیل شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، نصرالله دریابیگی در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری قائمشهر با بیان اینکه با کاهش ساخت‌و‌ساز، درآمد و منافع شهرداری کم شده است، اظهار کرد: ولی این کمبودها مانع کار نشد و آنان علم سازندگی را به دوش کشیدند.

وی افزود: در استان مازندران، همه خصوصی‌سازی‌ها تبدیل به ویرانه شد و کارخانه‌ها و صنایع تولیدی زیادی تعطیل و یا نیمه‌تعطیل شدند.

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر با بیان اینکه طبق اصل 44 قانون اساسی که یادگارشهید بهشتی، مرحوم هاشمی‌رفسنجانی و مقام معظم رهبری است به درستی انجام شود، تصریح کرد: خصوصی‌سازی، یکی از استوانه‌های قوانین کشور است که با اجرای آن باید تقسیم عادلانه ثروت و سازندگی محقق شود.

* نگذاشتیم کارخانه نساجی شماره یک به‌دست مرفهان بی‌درد بی‌افتد

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران به خریداری کارخانه نساجی شماره یک توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: با این کار نگذاشتیم این کارخانه که متعلق به کارگران است به دست مرفهان بی‌درد بی‌افتد و آن را برای مردم خریداری کردیم.

دریابیگی با بیان اینکه هر چند شهرداری این کارخانه را خرید ولی کارفرما شهرداری و شورای شهر نیست، اظهار کرد: کارفرما، مردم شریف این شهر هستند و انتظار دارند کار، تولید و تلاش از 200 کارگر به یک‌هزار کارگر برسد و نمونه‌ای در کشور باشد که می‌تواند خصوصی‌سازی را از حالت منفور به حالت درست اجرا کند و به‌جای اینکه در جیب یک نفر پولی برود، همه مردم از عواید آن استفاده کنند.

وی در پایان گفت: اگر ثروت را به همه مردم دهیم می‌شود اشتغال و تولید پویا را در کشور به وجود آورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :