آخرین عناوین

چهارشنبه 20 بهمن 1395-17:9 کد خبر:40856

دبير كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

آزمون انتخاباتی برای فرمانداران و بخشداران مازندران

آزمون جامع انتخابات براي فرمانداران، بخشداران و اعضاي ستاد انتخابات مازندران روز يكشنبه 24 بهمن در بابلسر برگزار مي شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، آزمون جامع انتخابات براي فرمانداران ، بخشداران و اعضاي ستاد انتخابات مازندران روز يكشنبه 24 بهمن در بابلسر برگزار مي شود .

براساس این گزارش،احمد مظفری دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با اعلام این خبر گفت: در جلسه ستاد انتخابات مازندران آخرین وضعیت فضای سیاسی استان و فعالیت‌های جریانات و گروه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان به ارائه اقدامات و فعالیتهای انجام شده در کمیته پرداختند.

احمد مظفری ادامه داد:در این جلسه مقرر شد علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فرمانداران و بخشداران، آزمون جامعی از قوانین و مقررات، جهت احراز تسلط مجریان بر موازین قانونی روز یکشنبه ۲۴ بهمن با حضور فرمانداران ، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات در بابلسر برگزار گردد .

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران تصریح نمود: در این جلسه رئیس ستاد انتخابات مازندران تسلط کامل مجریان به قانون را زمینه ساز برگزاری انتخابات سالم و قانونمند دانست و ابراز امیدواری نمود کمیته های ستاد انتخابات استان گزارش کامل فعالیتها و اقدامات را مستند سازی نمایند.

مشاور استاندار مازندران در پایان گفت: قبل از برگزاری آزمون ، سمینار مشترک فرمانداران و بخشداران با سخنرانی استاندار مازندران ، رئیس ستاد انتخابات استان و مدیر کل سیاسی وزارت کشور برگزار خواهد شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :