آخرین عناوین

يکشنبه 24 بهمن 1395-16:51 کد خبر:40894

از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفت!!!

قطع یارانه پرسنل مرکز درمانی مازندران به بهانه داشتن مدرک پزشکی!!؟

یارانه پرسنل قراردادی مرکز درمانی در مازندران به دلیل اینکه از جانب سازمان هدفمندی یارانه پزشک تلقی شد به مدت پنج ماه قطع شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ستاد هدفمندی یارانه‌ها مدتی است که به اذعان خودشان قطع یارانه اقشار پردرآمد را در دستور کار خویش قرار داد.

تاکنون یارانه بسیاری از خانوارها در کشور به دلیل داشتن درآمد مناسب از نظر سازمان هدفمندی یارانه‌ها قطع شد و این روند همچنان ادامه دارد.

اما در این بین افرادی هستند که بدون بررسی دقیق از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها،  در جمع  افراد سطح متوسط درآمد به بالا تلقی شده و یارانه آنها از سوی این سازمان قطع شده است.

یکی از پرسنل مراکز درمانی مازندران که جزو پرسنل قراردادی است از سوی سازمان هدفمندی یارانه در لیست پزشکان قرار گرفته و مدت پنج ماه است که یارانه‌اش قطع شده است.

این کارمند قراردادی مرکز درمانی خاطر نشان کرد: در لیست اموال بنده چندین ملک تجاری را ثبت کردند، این در حالی است که بنده هیچ واحد مسکونی در اختیار نداشته و در حال حاضر مستاجر هستم.

وی با اعلام اینکه پس از مراجعه به فرمانداری جواب قانع کننده‌ای دریافت نکردم، افزود: به ما اعلام شد که تنها از طریق سایت هدفمندی یارانه‌ها باید موضوع را پیگیر شوم و با وجود اعلام وضعیت خویش به مدت پنج ماه است که یارانه بنده قطع شده است.

این پرسنل مرکز درمانی یادآور شد:زمانی بحث پاسخگویی باید سیستمی پیش‌بینی شود که مردم پاسخ مناسبی از سوی سیستم دریافت کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :