آخرین عناوین

يکشنبه 24 بهمن 1395-16:58 کد خبر:40895

چرا خبری از مسئولان نیست؟؟

پیشکسوت کشتی جویبار در بستر بیماری

پیشکسوت جویباری کشتی ایران و دارنده مدال‌های طلای ارتش‌های جهان، ماه‌هاست به علت سرطان روده و بدون کمترین توجه از سوی دستگاه‌های مسئول در بستر بیماری قرار دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایسنا،حکایت این ماجرای تاسف‌بار هنگامی تلخ‌تر می‌شود که می‌بینیم به محض رسانه‌ای شدن اینگونه موارد فورا مسئولان و دست‌اندرکاران ذیربط، وظیفه‌شناس می‌شوند و به فریاد ورزشکار گمنام و یا پیشکسوت ورزشی که روزگاری برای کشور افتخارآفرین بوده می‌رسند!

اینکه چرا دستگاه‌های مسئول در قبال ورزشکاران مختلف و یا سازمان‌هایی که نفس تاسیس و راه‌اندازی‌شان رسیدگی به ورزشکاران و مخصوصا پیشکسوتان گرفتار در بند بیماری و ...است به صورت خودجوش و بدون نیاز به رسانه‌ای شدن اینگونه موارد به حمایت لازم از این افراد نمی‌پردازند نکته قابل تاملی است.

ناصر حسین پور پیشکسوت جویباری کشتی ایران و دارنده مدال‌های طلای ارتش‌های جهان، طلای نوجوانان جهان، برنز تورنمنت دانکولوف و مدوید، قهرمان مسابقات کشور و انتخابی تیم ملی ماه‌هاست به علت سرطان روده و پس از آن خونریزی مغزی بدون کمترین توجه از سوی دستگاه‌های مسئول در بستر بیماری قرار دارد و جدا از سرکشی قهرمانانی نظیر رضا یزدانی، کمیل قاسمی،حسن یزدانی،عسگری محمدیان و اندک کمک فدراسیون کشتی، خانواده او شاهد کمکی از سوی نهادهای مسئول به این پیشکسوت ورزشی نبوده‌اند،همچنین اکبر فلاح در اقدامی ارزنده جایزه 5 سکه‌ای خود برای انتخاب شدن به عنوان مربی سازنده برتر را به حسین‌پور اهدا کرد.

امین حسین‌پور فرزند این پیشکسوت کشتی ایران درباره وضعیت پدرش اظهار کرد:حدود 2 سال و نیم پیش پدرم به علت سرطان روده برای شیمی درمانی و جراحی به بیمارستان لاله تهران منتقل شد اما پس از مدتی در فروردین سال 94 طبق اعلام پزشکان به علت عوارض شیمی درمانی و مشکلات دیگر دچار خونریزی مغزی شد و حدود 35 تا 40 روز به کما رفت،پس از اینکه از کما خارج شد سمت چپ بدنش به طور کلی فلج شد و دیگر نتوانست مانند سابق سلامتی خود را بدست بیاورد.

وی درباره میزان حمایت مسئولان از پدرش گفت: ما برای پرداخت هزینه های سنگین درمان پدرم هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم اما مسئولان کاری برای ما نکردند.

200 میلون تومان به هر شکل ممکن و با فروش زندگیمان تهیه کردیم و خرج بیماری پدرم کردیم تا شاید سلامتی اش را بدست بیاورد اما حال او به هیچ وجه خوب نیست و هر روز بدتر می‌شود، پس از عیادت قهرمانانی مثل رضا و حسن یزدانی و کمیل قاسمی و ... رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی نیز با ما تماس گرفت و جویای وضعیت پدرم شد.

به دنبال آن نیز فدراسیون کشتی 3 میلیون تومان برای ما واریز کرد و لایق قول داد از مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی نیز پیگیری می‌کند تا آن ها نیز به وظایف‌شان عمل کنند اما تا به امروز هیچ خبری نشده است.

حسین پور درباره میزان حمایت‌های مسئولان استانی نیز خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران هیچ کمکی طی این مدت انجام نداد.

تنها هیات کشتی جویبار مبلغ یک میلیون تومان برای تامین هزینه های درمان به ما کمک کرد، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز به ما قول دادند دستور حمایت هیات پزشکی ورزشی مازندران را صادر می‌کنند اما زمانیکه به هیات پزشکی ورزشی مازندران رفتیم اعلام کردند هیچ گونه بودجه‌ای برای اینکار ندارند و هیچ کمکی نمی توانند انجام دهند!

وی با اشاره به اینکه 2 هفته است نامه‌ای را از طریق اداره کل ورزش و جوانان مازندران به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران ارسال کرده اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده، گفت: ما نمی‌توانیم شخصیت خودمان را خرد کنیم و هر روز نزد این و آن برویم.

وقتی قول می دهند اما هیچ کس به وظیفه‌اش عمل نمی‌کند دیگر پیگیری‌های ما بی‌فایده است، متاسفانه طی این 3 سال قول‌های زیادی به ما داده شد اما به وظیفه‌شان عمل نکردند، البته اگر از همان اول به فکر پدرم بودند و کمک‌مان می‌کردند تا شرایط درمانی او بهتر پیش برود مطمئنا وضعیت او بهتر از حال حاضر بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :