آخرین عناوین

دوشنبه 25 بهمن 1395-21:44 کد خبر:40912

بخشدار لاریجان خبر داد:

تمامی مدارس بخش لاریجان آمل فردا تعطیل شد

بخشدار لاریجان با اشاره به برودت بالای هوای استان گفت: تمامی مدارس بخش لاریجان آمل فردا سه‌شنبه تعطیل شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم،رضا مقدم بخشدار لاریجان اظهار داشت: به دلیل برودت نسبی هوا و بارش شدید برف امروز دوشنبه تمامی مدارس و ادارات بخش کوهستانی لاریجان آمل تعطیل بوده است.

وی با  قدردانی از عوامل پلیس راه لاریجان و راهداری گفت: به دلیل سرما شدید هوا و یخبندان بودن راه‌های روستایی، مدارس کماکان تعطیل است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سه شنبه 26 بهمن 1395-11:8


    عزیزان هم استانیمون متاسفانه در بخش روستایی مشکلات از این دست زیاد دارند و یکی از این مسایل نبود راه مناسب برای امرار و معاش این عزیزان هست که در شرایط اب و هوایی نامناسب با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند و یکی از دلایل مهاجرت این عزیزان به مناطق شهری و ترک کار کشاورزی و دامداری که شغل اصیل در استان مازندران هست، میباشد. بی توجهی به این مسایل متاسفانه هر ساله باعث کاهش جمعیت روستایی و همچنین کاهش دانش اموزان مدارس روستایی ما شده است.

    • سه شنبه 26 بهمن 1395-10:58


      خدمات علمی و آموزشی که در مدارس بخش روستایی به دانش آموزان ارایه میشه تعریفی نداره، حال تعطیلی مدارس و کمبود وقت برای اموزش مسایلی است که متاسفانه این عزیزان رو درگیر خودش کرده، چه کسی باید پاسخگوی این مسایل و مشکلات باشه؟ بخش راه و تراری استان؟ دهیاری؟ شورا ؟ چه ارگانی؟؟؟