آخرین عناوین

چهارشنبه 27 بهمن 1395-16:40 کد خبر:40931

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام گرفت:

معارفه فرمانده جدید انتظامی نوشهر

فرمانده جدید انتظامی نوشهر با حضور جانشین فرمانده انتظامی مازندران و مسئولان شهرستانی معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، فرمانده جدید انتظامی نوشهر با حضور جانشین فرمانده انتظامی مازندران و مسئولان شهرستانی معارفه و منصوب شد.

براساس این گزارش،علی شادمان در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه امنیت مقوله‌ای جدی است و نیاز به مدیریت دارد، اظهار داشت: در گذشته با جرائم به صورت عینی و مستقیم روبه رو بودیم اما اکنون دسترسی به مجرم به واسطه وجود فضای مجازی و بروز جرائم از این طریق سخت شده است.

فرماندار نوشهر افزود: این قضیه به طور جدی در انتخابات آمریکا که معروف به دخالت در تغییر قدرت میان کشورها است، مشاهده شد و چهارده نهاد امنیتی با اتفاق نظر اعلام کردند که هکرهای روسیه وارد موقعیت مجازی آمریکا شدند و تأثیرگذار بودند.

وی ابراز کرد: این که گفته می‌شود ما در عصر انفجار موج چهارم مجازی قرار داریم دقیقاً در تمام حوزه‌ها این موضوع مطرح است و اهمیتش در حوزه امنیت جدی‌تر است و برای همین ما در این انتخابات یک قسمت از کار خود را برای رصد کردن فضاهای مجازی و کنترل این موقعیت قرار دادیم.

شادمان با بیان اینکه کار نیروی انتظامی سخت است، خاطرنشان کرد: در آزادسازی سواحل نوشهر نیروی انتظامی نقش شورای تأمین بسیار تأثیرگذار بود و بنابراین باید قدر امنیت خود را دانست زیرا بسیار ارزشمند است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی نوشهر نیز با اشاره به اینکه در تصادفات جاده‌ای با کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در نوشهر روبه رو بودیم، اظهار کرد: سرقت از جمله مؤلفه‌هایی است که دغدغه مردم است و تبعات خوبی ندارد ولی در این بخش نیز کاهش 26 درصدی سرقت را شاهد هستیم.

غلامعلی صلاحی کجور با بیان اینکه نوشهر مسئولان بسیار خوبی دارد و اهل تعامل و همکاری هستند، گفت:همه تلاش‌های همکاران سخت‌کوش انتظامی همراه با تعامل ادارات و مردم فهیم و گرامی شهرستان نوشهر به نتایج موفقی رسیده است.

براساس این گزارش، در این مراسم سرهنگ «غلامعلی صلاحی کجور» پس از سی سال خدمت صادقانه در نیروی انتظامی به درجه بازنشستگی نائل شد و با حکم فرمانده انتظامی استان مازندران، سرهنگ «شعبان مهری» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نوشهر منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :