آخرین عناوین

چهارشنبه 27 بهمن 1395-16:40 کد خبر:40932

فرماندار تنکابن خبر داد:

60 درصد طلاق‌های سال گذشته تنکابن مربوط به شاغلان بوده است

فرماندار تنکابن  گفت: بالغ بر 60 درصد افرادی که طلاق گرفته‌اند شاغل بودند،اینها مواردی است که ما باید به آنها توجه کنیم و سطحی و گذرا از کنارشان عبور نکنیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدامیر حسینی‌جو در جلسه شورای وقایع حیاتی با اشاره به اینکه نسبت به بعضی از موضوعات حساسیت ما شاید کم باشد و آن موضوع یا اتفاق را خودمان از نزدیک لمس نکرده باشیم، اظهار کرد: باید این احساس را کنیم که خانواده ما مصونیت از اعتیاد به مواد مخدر را نیست.

وی خاطرنشان کرد: در بحث جمعیتی در تمام دنیا یک مطالعه آماری دقیق انجام می‌شود و خیلی از کشورها در این رابطه سیاست‌گذاری می‌کنند.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه در دهه آینده سن پیری جامعه ما خیلی بیشتر می‌شود، افزود: سایر دستگاه‌ها هم باید به این آمارها توجه کنند که ما در مسیر آینده چه مدیریت و برنامه‌ریزی باید داشته باشیم.

وی گفت: برای آینده کهنسالان باید فکری بکنیم، این طور نیست همیشه بر قامت جوان حاکم باشیم.

حسینی‌جو با اشاره به اینکه در تنکابن آمارهای ولادت و وفات مطلوب بوده است، تصریح کرد: باید این آمار را ضمن اینکه حفظ می‌کنیم ارتقا هم بدهیم.

وی افزود: برای نبود دفترخانه طلاق در تنکابن حتما باید پیگیری بشود تا از نظر ثبت آمار طلاق در این شهرستان یک آمار مشخصی داشته باشیم.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه باید آمارها را دقیق بگوییم ولی درست بگوییم، افزود: بعضی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اینکه فرماندار یا مسؤولی از کارشان رضایت داشته باشند آمارهای شیرین را خوب مطرح می کنند و آمارهای تلخ را نمی‌گویند.

حسینی‌جو خاطرنشان کرد:در این جلسه تلخ و شیرین با هم است، خروجی این جلسه تلخی را تبدیل به شیرینی کردن است.

وی با اشاره به اینکه در یک بررسی که سال گذشته انجام داده‌ایم، بالغ بر 60 درصد افرادی که طلاق گرفته‌اند شاغل بودند، افزود: اینها مواردی است که ما باید به آنها توجه کنیم و سطحی و گذرا از کنارشان عبور نکنیم.

حسینی‌جو با بیان اینکه نشاط اجتماعی را در شهرستان تنکابن بر اساس موازین شریعی، دینی، اخلاقی و ایرانی اسلامی به وجود بیاوریم، گفت: بر این اساس واقعاً جامعه نیاز به یک شرایط نشاط هم دارد و دستورات دینی و اسلامی هم در این رابطه به وفور وجود دارد.

وی افزود: نشاط اجتماعی خودش باعث می‌شود یک مقدار ذوق در تشکیل و حفظ خانواده و این موارد و حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

فرماندار تنکابن تصریح کرد: به لحاظ اینکه پراکندگی جمعیت در این شهرستان وجود دارد، بالاترین آمار را در حوزه های روستایی داریم و تنکابن دومین شهرستان پر روستای استان مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :