آخرین عناوین

جمعه 29 بهمن 1395-23:44 کد خبر:40952

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

جایگزینی برق در شهرهایی که با قطعی گاز مواجه شدند

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: شهرهایی که افت فشار گاز داشته باشند می‌توانند از برق به‌عنوان انرژی جایگزین گاز استفاده کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، با اعلام اینکه ستاد بحران در شرکت توزیع برق آمادگی کامل برای رفع هرگونه خاموشی احتمالی ناشی از باد، بارش برف و باران را در مازندران دارد، اظهار داشت: با توجه به کاهش دما و اعلام بارش و برف که در شهرهای استان رخ داده است هیچ‌گونه تداوم خاموشی در مازندران گزارش نشده است.

وی افزود: تاکنون دو مورد خاموشی کوتاه‌مدت در شهرهای سوادکوه و آمل رخ داد که در کوتاه‌ترین زمان رفع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: شهرهایی که افت فشار گاز داشته باشند می‌توانند از برق به‌عنوان انرژی جایگزین گاز استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: تمام مراکز فوریت‌های برق و اتفاقات شبکه در شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و قطب‌های روستایی آمادگی کامل برای امدادرسانی دارند.

شهابی گفت: ارتباط لحظه‌ای با مراکز کنترل برق برقرار است اگر در حالت بحران اتفاقی رخ دهد در کوتاه‌ترین زمان اطلاع‌رسانی و عملیات امدادرسانی گزارش می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حسن
    شنبه 30 بهمن 1395-18:56


    بعد هر بارش و برفی هم افت فشار گاز داریم و هم قعطی برق، جای سوال هست که وقتی برقی حتی واسه روشنایی نداریم چطور میتوان به عنوان سوخت جایگزین از آن استفاده کرد؟؟؟؟؟

    • یکی از اهالی گدوک
      شنبه 30 بهمن 1395-11:26


      متاسفانه برف و باران در مناطقی که شدت داشته منجر به قطع برق شده، چطور ادعا دارند که برق رو به عنوان سوخت جایگزین گاز استفاده کنیم در حالی که برق یک لامپ هم نداریم

      • م- بانکدار
        شنبه 30 بهمن 1395-11:23


        به جای حل مسئله دوباره یه مسئله دیگر پیش رو میگذارند، استفاده از سوخت برق به جای گاز؟؟؟ تبصره ای هم خورده که خانوارهایی که در زمان قعطی گاز از برق استفاده میکنند هزینه ای مازاد بر کارکرد روزهای معمول پرداخت نکنند، این راه کار است یا کشیدم ماهی از آب گل آلود؟؟؟؟؟

        • مجید- ساری
          شنبه 30 بهمن 1395-11:19


          استفاده از برق به جای گاز اون هم در زمان اوج مصرف برق؟؟؟؟ هزینه اش چند برابر خواهد شد؟؟؟؟ این به نفع مردم است؟؟؟ یا به نفع دولت؟؟؟