آخرین عناوین

شنبه 30 بهمن 1395-8:39 کد خبر:40953

مهندسی معکوس انتخابات در تنکابن!!؟

وقتی فرماندار دلسوزتر از وزیر کشور برای دولت می‌شود!!

وزیر کشور در همایش استانداران گفت:استانداران و فرمانداران نباید در جلسات حزبی شرکت کنند، اما فرماندار تنکابن از همه جریان های سیاسی اصلاح‌طلب در تنکابن دست یاری طلبید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، وزیر کشور اخیراً درهمایش استانداران در تهران به چند نکته اساسی در ارتباط با انتخابات سال 96 اشاره کرد که مهمترین بخش های آن حکایت از آن دارد که باید از آرای مردم مراقبت جدی شود و استانداران نباید در جلسات حزبی شرکت کنند و فرمانداران نیز باید مراتب بی طرفی دولت در انتخابات را به اثبات برسانند و از موضع گیری های سیاسی به صورت جدی پرهیز کنند، چرا که برخی گزارش های دریافتی، غیر از این را نشان می دهد.

وزیر کشور با تاکید بر زیر سئوال نرفتن استانداران و فرمانداران در افکار عمومی، تذکرات خود را به عنوان آخرین تذکر ذکر کرد و از برخورد و تعارف نداشتن خود با متخلفان خبر داد.

رحمانی فضلی گفت: برای ما مهم نیست چه کسی رئیس جمهور شود، ما باید امانتدار رای مردم باشیم، مردم هم معلوم نیست که به چه فرد و گروهی گرایش داشته باشند،گزارش هایی هم هست که شاید روحانی هم رای نیاورد.

جلساتی مغایر سیاست های دولت در تنکابن

عصر روز دوشنبه مورخ 11 بهمن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، نشستی به ریاست سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن و با حضور تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و فعالان شبکه اجتماعی همسو و تعدادی از خبرنگاران وابسته به جریان اصلاحات تنکابن و رامسر در محل دفتر فرماندار تنکابن برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حسینی جو ضمن تبریک دهه مبارکه فجر به بیان عملکرد مختصری از دولت یازدهم پرداخت و از همه جریان های سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص عدم موفقیت دولت در تنکابن دست یاری طلبید.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند پروژه‌های ملی نیمه‌تمام دولت احمدی‌نژاد مثل: بیمارستان 200 تخت خوابی و راه تنکابن به قزوین، با اشاره به عدم بودجه کافی در دولت یازدهم، عنوان کرد عملاً هیچ پروژه استثنایی و یا ملی در این دولت برای تنکابن نداشتیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن با انتقاد شدید از بعضی نشریات محلی اصولگرا و سایت خبری تنکابن 24 که از عملکرد دولت انتقاد می‌کنند، افزود: چرا فعالان اصلاح‌طلب در تنکابن نباید نشریات، سایت و یا کانال همسو با دولت داشته باشند؟!

وی از فعالان اصلاح‌طلب خواست تا با تشکیل گروه اطلاع‌رسانی ویژه دولت اما به‌ ظاهر مردمی به کمک دولت بیایند.

وقتی که فرماندار پدرمقامی نکند!

این مسئول با اشاره به نام برخی نشریات مثل چشمه، صبح طبرستان و سایت و کانال تنکابن24، خواستار حمایت مالی و شناسایی اسپانسرهایی جهت تأمین نشریه یا سایتی از جریان اصلاح‌طلب شد.

حسینی جو با بیان اینکه در آینده نزدیک انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو است، گفت: باید اصلاح‌طلبان در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته باشند تا آرا آقای روحانی ریزش نکند!

با توجه به پایان وقت قرار شد نتیجه مشورت در جلسه بعدی مطرح و مصوب گردد.

اصرار بر اجرای طراحی های انتخاباتی در تنکابن

جلسه دوم، روز پنجشنبه همان هفته (95/11/14) در مجتمع رشد تنکابن به دعوت حزب کار اسلامی و با حضور شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس، فرماندار تنکابن و عباس‌آباد، معاونان فرماندار، بخشداران و تعدادی از فعالان ستاد فتنه 88 و ستاد دولت تدبیر و امید برگزار شد.

این جلسه با اعتراض و انتقاد تند عاطف (یکی از اعضای شورای اصلاحات در شهرستان) به نماینده مجلس با حاشیه‌هایی همراه بود، در پایان جلسه مقرر گردید که:

1. کانالی به نام «مرجع خبری تنکابن» ایجاد و مدیریت آن را چهار نفر برعهده گیرند:

*س ع : مشاور فرماندار و فعال ستاد فتنه 88 و ستاد تدبیر و امید شهرستان تنکابن

*ع پ: بازاری سلمانشهر و خبرنگار روزنامه ج.ا.ا و از فعالان ستاد فتنه 88 و ستاد تدبیر و امید شهرستان تنکابن و عباس‌آباد

*م ع: سردبیر نشریه شمیم شمال، کارمند اداره گاز و از فعالان ستاد فتنه 88 و ستاد تدبیر و امید شهرستان تنکابن

*ر ن: کافینتی، خبرنگار شمیم شمال و از فعالان ستاد فتنه 88 و ستاد تدبیر و امید شهرستان تنکابن

2. مصوبه دیگر این جلسه این بود که آقای ح ق (ساکن رامسر) نشریه‌ای به مبلغ 30 میلیون تومان اجاره و با رویکرد حمایت از دولت به خاطر انتخابات آینده ریاست جمهوری، در مقابل نشریات اصولگرای چشمه و صبح طبرستان به چاپ برساند و تا زمان انتخابات، هزینه آن برعهده ی آقایانی که نامشان نزد ما محفوظ است، باشد تا این کانال «مرجع خبری تنکابن» و نشریه، بتوانند در مقابل رسانه‌های اصولگرا تنکابن قرارگرفته و از دولت گذشته انتقاد کرده و کارهای کوچک دولت حاضر را بزرگ جلوه دهد تا مردم متوجه خدمات دولت یازدهم در تنکابن شوند!

3. مصوبه سوم جلسه این بود که نشریه محلی اصلاحات که بخاطر مشکلات مالی چند سالی است تعطیل‌شده، با حمایت مالی مجدد همان آقایان، فعالیت جدی خود را با رویکرد حمایت از دولت به خاطر انتخابات آینده ریاست جمهوری در مقابل نشریات اصولگرا به چاپ برساند.

به این صورت فرماندار تنکابن در همه زمینه‌ها دست به دامن فعالان فتنه ۸۸ شد تا شاید بتواند دولت یازدهم را که جایگاهی در بین مردم ندارد، زنده نگه‌دار دارد.

انتظار از استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی او

طبیعی است که ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران و یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار، که بارها بر ضرورت بی طرفی فرمانداران، بخشداران و دهیاران در امر انتخابات تاکید بجا کردند، شایسته است با موضوع رفتار سیاسی جناحی فرماندار تنکابن، که برای انتخابات سال آینده طراحی های نگران کننده انجام داده، فکری کنند تا به گفته وزیر کشور، مردم این شهرستان اصل بی طرفی مسئول و مجری انتخابات را زیر سئوال نبرند؛ هرچند که این بار نیز با برخورد آقای فرماندار، کاسه کوزه ها باید سرانجام بر سر این رسانه بشکند و آنقدر حاشیه این انعکاس مطلب را زیاد خواهند کرد تا اصل موضوع دخالت طراحی شده در انتخابات از سوی مسئول اجرای آن به فراموشی سپرده شود.

در پایان، این فرصت از این رسانه فراهم است تا فرماندار محترم شهرستان تنکابن در این زمینه به پاسخگویی پرداخته و اعلام نمایند منابع مالی این اقدام ها و تصمیم ها از چه محلی تأمین می‌شود؟

اگر واقعاً دولت تدبیر و امید عملکرد ویژه و قابل‌توجهی در این شهرستان داشته، چرا از فضای رسانه‌های مستقل و بی‌طرف موجود برای بیان آن استفاده نمی‌شود؟!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پزشک
    شنبه 30 بهمن 1395-12:12


    آقایان عزیز، اقایان عزیز، به جای فروش هم بیایید به فکر مردم بیچاره باشید که چوب این اختلافات بین مسئولین سرخشان کرده، بیان همین مسائل برای رسانه های خارجی و داخلی بهانه ای است که افکار مردم رو به سمت بی اعتمادی به شما برانگیخته ساخته، کمی در بیان و عمل تان توجه داشته باشید

    • استاد دانشگاه
      شنبه 30 بهمن 1395-11:43


      آقای وزیر اگر واقعا دولتی بی طرف داریم و هیچ حزب بازی و جناح گرایی رو انتخاب ریس قانون مجریه وجود ندارد چطور رویسای انتخاب میشوند که تا قبل از انتخاب شدنشان هیچ شناختی و آشنایی از ایشان در بین مردم نبوده و ناگهان از گوشه ای سر درآورده و بر کرسی نشستند؟؟ فردی ناشناخته برای مردم و اما کاملا آشنا برای برخی مسئولین سر شناس کشوری، آیا جای اندیشیدن نیست؟؟؟؟؟

      • شنبه 30 بهمن 1395-11:37


        بین خودتان هم تعارف و تعارض وجود داره، وقتی در انظار عمومی ( رسانه) به مناظره و در هم کوبیدن خودتون هم می پردازید و یکدیگر رو به چالش میکشانید چطور انتظار دارید تفرقه و عدم اعتماد بین خودتون به وجود نیاد و سوء استفاده برخی رسانه ها و گروهها را با خودش به دنبال نداشته باشه؟؟؟؟؟