آخرین عناوین

سه شنبه 3 اسفند 1395-8:49 کد خبر:40993

انتقاد نماینده مردم بابل !!

دولت در حوزه پسماند حرکت منسجمی نداشت

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث پسماند انتظار توجه بیشتری را از طرف دولت داشته‌ایم، گفت: دولت در این زمینه حرکت منسجمی نداشته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،حسین نیازآذری، درباره موضوع زباله در استان، اظهار کرد: موضوع پسماند مسئله‌ای است که در شمال کشور به آن خوب توجه نشده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در ارتباط با پسماند در حال انجام است، افزود: این سرمایه‌گذاری به صورت پراکنده است و سرمایه‌گذاری منسجمی در مورد این موضوع شکل نگرفته است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غالب شهرهای استان گرفتار موضوع زباله هستند، خاطرنشان کرد: امروز مردم و مسؤولان استان با این موضوع که به‌عنوان معضل اجتماعی است روبرو هستیم و انتظار می‌رود تا با وجود تکنولوژی در بازار، وزارت کشور به‌ویژه شهرداری‌ها و اعضای شورای شهر به آن توجه کنند.

این مسئول با اعلام اینکه شهرستان بابل هم با معضل زباله روبرو است، بیان کرد: زباله در بهترین نقطه از شهرستان بابل دفن می‌شود و بر اساس پیگیرهای انجام شده قول بهینه کردن شرایط را داده‌اند تا شاهد این نگرانی و دغدغه نباشیم.

نیازآذری با بیان اینکه در بحث پسماند انتظار توجه بیشتری را از طرف دولت داشته‌ایم، یادآور شد: از دولت در این زمینه حرکت منسجمی ندیدیم.

وی افزود: می‌توان با استفاده از زباله به‌عنوان طلای کثیف می‌توان ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: با تکنولوژی روز دنیا و سرمایه‌گذاری‌ها از طریق بخش خصوصی می‌توان این فضا و فرصت را در اختیار گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :