آخرین عناوین

پنجشنبه 5 اسفند 1395-9:42 کد خبر:41017

سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

مرگ 2 سرنشین سانتافه در اثر برخورد با گاردریل / انحراف اتوبوس در آمل 10 مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: در اثر انحراف به راست اتوبوس در محور آمل 10 تن مصدوم وبر اثر برخورد سانتافه به گاردریل در جاده ساری به دریا 2 نفر کشته شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ذکریا اشکپور اظهار داشت: اطلاعات انحراف اتوبوس در جاده آمل ساعت 2:18  در اختیار اروژانس مازندران قرار گرفت که آمبولانس‌های سه پایگاه آمل به محل حادثه اعزام شدند که پس از بررسی وضعیت 10 نفر در این تصادف مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه هفت مرد و سه خانم در این حادثه مصدوم و پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان 17 شهریور منتقل شدند، افزود: بر اثر اطلاعات دریافتی یکی از حادثه دیدگان که مرد 57 ساله بود به دلیل شدت جراحت به اتاق عمل منتقل شده است.

سخنگوی اورژانس مازندران در ادامه از کشته شدن دو سرنشین خودرو سانتافه در محور ساری به دریا خبر داد و گفت: اطلاعات این تصادف از طریق ارتباط مردمی با اورژانس در ساعت‌های اولیه بامداد امروز در اختیار اورژانس استان قرار گرفت.

اشکپور با اعلام اینکه خودروی سانتافه در اثر برخورد به گاردریل و تیر برق واژگون شد که دو نفر از سه شرنشین این خودرو به دلیل شدت ضربات وارده جان باختند، گفت: یک خانم 35 ساله دیگر مصدوم این سانحه پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :