آخرین عناوین

پنجشنبه 5 اسفند 1395-17:55 کد خبر:41019

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام گرفت:

معارفه فرماندار جدید عباس آباد

با حضور مسئولان استانی و محلی سرپرست جدید فرمانداری عباس آباد معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، حق الله کثیری در آئینی روز پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و محلی به عنوان سرپرست فرمانداری عباس آباد معرفی شد.

 براساس این گزارش، مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری مازندران در نشست شورای اداری شهرستان عباس آباد گفت: امروز برای دستیابی به وحدت ، انسجام و حفظ ارزش ها و آرمان های این انقلاب و نظام تلاش های فراوانی در کشوراز سوی مردم و مسئولان انجام گرفته است.

جعفرقمی افزود: اقتدار و بزرگی ایران اسلامی در سطح منطقه و دنیا ریشه در مجاهدت های شهدا به ویژه شهدای دوران انقلاب اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و محدودیت مالی ، در حوزه بهداشت و درمان ، مهارتورم و شفاف سازی گام های استواری برداشته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت:برجام یکی از دستاوردهای این دولت است که در پی حمایت های عالمانه و مدبرانه رهبری فرزانه به بار نشست و امروز شاهد تحولات پس از آن در کشور هستیم .

قمی ، دور کردن سایه شوم جنگ و ایران هراسی و نشان دادن ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند را از دستاوردهای برجام معرفی کرد.

وی ، همدلی ، هم افزایی و انسجام رویه در میان ملت و مسئولان را راهکار اساسی برون رفت از مشکلات در کشور دانست و تاکید کرد: امروز مسیر مدیریت بر اساس مصلحت قانونی نه بر پایه سلیقه تعیین می شود و تغییرات در سطوح مدیریتی در حقیقت با هدف افزایش کارایی بیشتر درنظر گرفته می شود.

سرپرست فرمانداری عباس آباد نیز گفت: با همکاری و همدلی مردم و مسئولان شهرستان سعی می شود خدمات خوبی همراه با صداقت در رفتار و حفظ کرامت انسانی دراین شهرستان ارائه داده شود.

حق الله کثیری افزود: مسئولان با عملکرد مدیریتی خود بخشی از دین خود را به مردم و نظام ادا می کنند.

دراین آئین از خدمات سیدابراهیم هاشمی فرماندار پیشین عباس آباد قدردانی و حق الله کثیری نیز که پیش ازاین معاون فرمانداری تنکابن بود ، به عنوان سرپرست فرمانداری عباس آباد انتخاب ومعرفی شد.

شهرستان عباس آباد با سه نقطه شهری ، 43 روستا و جمعیتی دستکم 50 هزار نفر در غرب مازندران واقع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :