آخرین عناوین

جمعه 6 اسفند 1395-17:52 کد خبر:41026

انتقاد نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه!!

اجرایی نشدن پروژه‌ها در شرق مازندران کم‌کاری مسئولان منطقه است

نماینده مردم بهشهر اجرایی نشدن بسیاری از پروژه‌ها را از کم‌کاری مسئولان منطقه دانست و گفت: تغییر رفتاری مدیران می‌تواند بسیاری از اقدامات عقب مانده را به پیش ببرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدعلی شاعری در نخستین گرده همایی یاران انقلاب در بهشهر، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را حماسه‌ای دیگر در تاریخ اسلام عنوان کرد و گفت: مردم ما هیچ‌گاه از تغییرات موضعی آمریکا و شخص رئیس جمهور جدید واهمه نداشتند و این شرایط موجب خالی شدن صحنه‌ها از حضور مردم نمی‌شود، چرا که مسیر ملت ایران همیشه مشخص است و مردم ما انقلاب اسلامی را با ولایت حفظ نگه می‌دارند.

وی به در ادامه به مسائل منطقه‌ای و جهانی پرداخت و خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ‌گاه با تغییر رئیس جمهور استراتژی‌های خود را تغییر نمی‌دهد. تغییرات تاکتیکی نشان دهنده برنامه‌ریزی‌های بلند ملت این کشور برای چپاول و سلطه به کشورهای جهان سوم و نفت‌خیز است.

نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه با اشاره به اینکه این اقدامات آمریکا تنها تبلیغات رسانه‌ای است، افزود: آمریکا برای دستیابی به اهداف خود دست به هر اقدامی می‌زند، اگر نیاز به جنبش‌های مخملی و نرم و یا مذاکره و حتی اشغال کشور باشد برای دستیابی به خواسته خود هریک از اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: وظیفه ماست تا با افزایش وحدت ملی و اجرایی کردن سیاست اقتصاد مقاومتی و همچنین اتکا به ظرفیت‌های داخلی دست نیروهای تجاوزگر را از ایران کوتاه کنیم.

وی تصریح کرد: افزایش بصیرت و آگاهی در مسائل روز کشور موجب می‌شود تا مردم از فقر و جهل فرهنگی خارج شوند و آگاهانه در مقابل سیاست‌های آمریکا واکنش نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی و تلاش جهادی دو فاکتور اصلی در موفقیت و پیروزی است، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری به لحاظ برخورداری از منابع طبیعی و امکانات در رده ایران نیست اما شاهد بالاترین نرخ بیکاری هستیم و اینکه نیازمند بررسی و تعمل بیشتر دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس رمز عبور از این آسیب‌ها را اتکا به ظرفیت‌های داخلی دانست و گفت: هرگز نباید تحت تاثیر تهدیدهای خارجی قرار بگیریم چرا که این مهم نشان از ضعف ماست و سابقه 38 ساله انقلاب به ما نشان داده است که این انقلاب چه چالش‌ها و سختی‌ها را متحمل شده است تا به قوت فعلی رسیده است.

وی بیان اینکه بزرگ‌ترین معضل فعلی ایران بحث اقتصادی است، تاکید کرد: با مدیریت جهادی می‌توان به قله‌های پیشرفت رسید و همه ما باید با توجه به پیچیدگی زمان خودمان را همگام با آن پیش ببریم.

نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هرگز متد و روش‌های 30 سال گذشته برای زمان حال موثر نیست و همه ما باید دائما در حال تغییر رفتارهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خودمان باشم.

شاعری یادآور شد: تهدیدات آمریکا همیشه وجود داشته است اما آیا تاکنون موفق شده است، ما باید با شناخت ابزار و ساز و کار مناسب با روحیه جهادی در مقابل این دشمن اصلی اسلام بایستیم.

وی با بیان اینکه کاری که بر اساس علم محوری باشد موجب رونق کسب و کار مردم می‌شود، ادامه داد: وارد شدن به مسائل سیاسی و پرداختن به حاشیه در دستور کار ما نیست.

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی اجرایی نشدن بسیاری از پروژه‌ها در سه شهرستان را کم‌کاری و عدم صرف وقت دانست و گفت: با تغییر رفتاری بسیاری از مدیران به‌جای تغییرشان می‌توان بسیاری از اقدامات عقب مانده را پیش برد.

وی خاطر نشان کرد: متروکه ماندن پل نکا و عملیاتی نشدن پروژه جاده بهشهر ـ زاعمرز نشان از این دارد که باید بیشتر از قبل زمان صرف این مهم کرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه با تأکید برعمل‌گرایی در حوزه مدیریتی متذکر شد: در حوزه خدمات‌رسانی به ‌دوراز هرگونه شعار محوری در صحنه مدیریت باید عمل‌گرا وارد عمل شد چرا که می‌تواند به‌ مراتب از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.

این مسئول در ادامه به گزارش عملکرد در طول یک‌سال پرداخت و گفت: حمایت از تولیدات و صادرات محصولات، جلوگیری از واردات، ممنوعیت تخریب اراضی جنگلی، جلوگیری از محصولات دست‌کاری شده، پرداخت بیمه محصولات کشاورزان از جمله اقدامات ما در طول این دوره است.

وی افرود: حمایت از مستمندان، افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، حمایت از ایثارگران، تقویت بخش دولتی و خصوصی در واحدهای درمانی از دیگر اقدامات ما به‌شمار می‌آید.

شاعری با اشاره به طرح گازرسانی منطقه شرق مازندران بیان کرد: با انتقال خطوط گاز از دامغان به مازندران در تابستان 1396 در سال جاری کل مازندران با مشکل گاز خداحافظی می‌کنند و این معضل به‌صورت اساسی حل می‌شود.

وی پیگیری راه گلوگاه به دامغان را جزو اولویت‌های اصلی کار خود عنوان و بیان کرد: در حوزه ورزش 15 ملیارد تومان به افتتاح پروژه‌های نیمه ‌تمام اختصاص داده شده است.

شاعری به بهره‌برداری از سد گلورد اشاره کرد و گفت: سد گلورد با روند صعودی در پیشرفت فیزیکی تا پایان فروردین‌ماه سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد لذا با بهره‌برداری از سدگلورد در شرق مازندران مشکلات حوزه آب‌رسانی منطقه شرق مرتفع می‌شود.

نماینده مردم شرق مازندران همکاری بانک‌ها با مردم را مناسب ندید و گفت: سیستم بانکی نیازمند تحول است لذا باید اقدامات خوبی برای متحول‌ شدن سیستم بانکی صورت گیرد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در ماه‌های آتی بیان داشت: انتخاب ما باید کسی باشد که رفتارهای وی همسو با امام خمینی (ره) و انقلاب باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :