آخرین عناوین

جمعه 6 اسفند 1395-18:7 کد خبر:41027

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس اعلام کرد:

10 هزار واحد مسکونی غیرمجاز بزرگ‌ترین معضل در نور و محمودآباد

نماینده مردم نور گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز بزرگ‌ترین معضل منطقه بوده و در حال حاضر 10 هزار واحد مسکونی غیرمجاز ساخته شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی اسماعیلی نماینده نور و محمود آباد در مجلس، در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل و هیأت مدیره تعاونی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: در واقع بخش اعظم کار اجرایی دولت بر دوش دهیاران قرار دارد و باید هر چه سریع‌تر به وضعیت شغلی این قشر رسیدگی شود.

وی افزود: امروز امنیت شغلی دهیاران یکی از مهم‌ترین مسائلی است که حل کردن آن رفاه و آسایش خانواده بزرگ دهیاران را به‌دنبال دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان به مشکلات بودجه‌ای دولت آگاهی دارند، اما ساماندهی وضعیت شغلی دهیاران به بهبود وضعیت و برنامه‌ریزی توسعه روستا کمک می‌کند و دولت در حال تنظم لایحه امنیت شغلی جهت ارائه به مجلس خواهد بود.

این مسئول ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دو شهرستان حوزه انتخابیه را بزرگ‌ترین معضل منطقه خواند و گفت: در حال حاضر 10 هزار واحد مسکونی غیرمجاز در دو شهرستان ساخته شده است.

اسماعیلی یادآور شد: در حال رایزنی برای حل مشکل و تعیین تکلیف این 10 هزار واحد مسکونی غیرمجاز منطقه هستیم، چرا که معتقدیم با تخریب نمی‌شود مشکل را حل کرد و باید پیشگیری در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی روستا باید از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری کنند و تلاش کنند تا تمامی ساخت‌وساز‌ها از مجرای قانونی انجام شود و روستا در آینده با مشکل مواجه نشود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه شهر و روستا تنها با تغییر نگاه و برنامه‌ریزی صحیح شوراهای اسلامی شهر و روستا امکان‌پذیر است.

اسماعیلی در پایان گفت: توجه ویژه به شرکت تعاونی دهیاران می‌تواند فرصت توسعه بیش از پیش را فراهم آورد و در پیشرفت روستاها نقش‌آفرینی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :