آخرین عناوین

شنبه 7 اسفند 1395-16:37 کد خبر:41039

مدیر امور آبفا شهری تنکابن خبر داد:

اجرای 6 طرح آبرسانی در شهرستان تنکابن

مدیر امور آبفاشهری تنکابن از اجرای شش طرح آبرسانی خبر داد و گفت: این طرحها بین ۱۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای شهری مازندران،شهرام محمدپور ضمن اشاره به عملیات احداث مخزن ذخیره بتنی 10 هزار متر مکعبی آب، با هدف ایجاد ذخیره مطمئن برای تامین آب مورد نیاز در ساعات پیک مصرف و پیشگیری از افت فشار و یا قطع آب در مواقع بحرانی، افزود: ساخت مخزن به اتمام رسید و در مرحله تکمیل سازه گندزدایی و محوطه سازی و ساخت انبار قرار دارد.

وی،  به تکمیل خط انتقال زون شرقی کمربندی تنکابن با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۱۲هزار متر خط انتقال در اقطار ۳۰۰ تا ۷۰۰ میلی متری ایجاد شد و برای اتمام آن به ۲۰۰ متر خط انتقال و احداث ۱۴ باب منهول نیاز است.

مدیر امور آبفا شهری تنکابن، هدف از اجرای این طرح را افزایش فشار شبکه، رفع مشکل افت فشار آب و زون بندی شبکه دانست واظهار داشت: ۱۲۲هزار و ۷۴۱ نفر در افق ۱۴۲۰ از این طرحها بهره مند می شوند.

محمدپور، با اشاره به احداث مخزن ذخیره بتنیپنج ۵هزار متر مکعبی در شهر خرم آباد و پیشرفت ۱۰درصدی آن ادامه داد: این طرح  ۳۸ هزار و ۹۹۱ نفر از مشترکین را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن، از اجرای طرح آبرسانی به روستای باغ نظر نشتارود با هدف تامین آب شرب مورد نیاز ساکنان روستا خبر داد و افزود: این طرح شامل احداث چهار هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال و تقویت ایستگاه پمپاژ شهر نشتارود است.

محمدپور، پیشرفت فیزیکی این طرح را ۸۰ درصد عنوان کرد و گفت: عملیات احداث لوله گذاری به اتمام رسید و عملیات تقویت ایستگاه پمپاژ در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: به منظور تامین فشار و ذخیره مناسب آب در ساعات اوج مصرف و بازسازی شبکه فرسوده و توسعه شبکه در نقاط جدید، طرح  تامین و توزیع آب در شهر شیرود در دستور کار قرار دارد.

محمدپور، ادامه داد: برای اجرای این پروژه ایجاد ۴۸ هزار و ۶۵۶ متر خط انتقال و ۸۸ هزار و ۷۵۴ متر شبکه توزیع پیش بینی شد که در حال حاضر شش هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال ایجاد و حفر یک حلقه چاه و مطالعات اولیه و خرید زمین و جانمایی مخزن انجام شد.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن، خاطرنشان کرد: این طرح با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی، از آغاز عملیات آبرسانی به ۸۰۰ خانوار در روستاهای محمدآباد ، شریف آباد، بالاشیرود و گیل محله خبر داد وگفت: برای اجرای این طرح احداث ۲هزار متر خط انتقال  و آبرسانی از طریق چاه های شماره ۱۲ و ۱۳ رامسر نیاز است.

محمدپور، مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای طرحهای مذکور را بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهنگی
    يکشنبه 8 اسفند 1395-5:4


    بهتر این نیست که به جای کمیت دنبال کیفیت کار باشید؟؟؟ چندین طرح و سرعت اجرای لاک پشتی