آخرین عناوین

يکشنبه 8 اسفند 1395-9:37 کد خبر:41044

خبر خوش شهردار منطقه 3 ساری:

اجراي پنج پروژه عمراني در بهمن ماه ۹۵

شهردار منطقه سه ساري از اجرای پنج پروژه عمراني در بهمن ماه  امسال خبر داد و گفت: موفق شديم ۷۵۰ متر كانال هدايت آب هاي سطحي احداث كنيم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، حميد هاشمي در گفتگويي ضمن تشريح فعاليت هاي انجام شده در بهمن ماه گذشته گفت: احداث ۷۵۰ متر كانال و ۱۳۰۰ متر آسفالت از جمله اين فعاليت ها مي باشد.

هاشمي ضمن بيان اين مطلب كه در ادامه پروژه مهار آب هاي سطحي كه طي چهار سال اخير در تمامي مناطق و از جمله منطقه سه شهرداري ساري با سرعت و كيفيت دنبال مي شود، گفت:موفق شديم ۷۵۰ متر ديگر كانال هدايت آب هاي سطحي احداث كنيم كه ۳۰۰ متر آن در حاشيه ريل راه آهن انجام شد.

وي سپس به تداوم فعاليت هاي اين منطقه در پيوند با آسفالت معابر عمومي اشاره كرد و خاطرنشان نمود: در بهمن ۱۰۳۰۰ متر از معابر منطقه سه آسفالت شدند كه آسفالت كوچه هاي منتهي به خيابان شهيد فهميده، جواديه و شهيد جعفري بخشي از پروژه آسفالت معابر اين منطقه را تشكيل دادند.

شهردار منطقه سه ساري سپس در پاسخ به پرسشي پيرامون ادامه پروژه پياده رو سازي هاي اين منطقه گفت: طي مدت مورد نظر شهرداري منطقه سه ۷۷۵۰ متر پياده روسازي در منطقه به انجام رسيده است كه به عنوان نمونه مي توان به پياده روسازي كوي نوذري در خيابان دخانيات، شهيد كنعاني و خيابان پل گردن اشاره كرد، البته در بخش احداث جدول كانيوو و نوه بتني هم اقداماتي انجام شد كه از مطالبات اهالي منطقه سه ساري مي باشد.

حميد هاشمي در پايان با اشاره به اينكه در آستانه سال نو هستيم تاكيد كرد:مانند ساليان گذشته از نيمه دوم اسفند ماه كليه اقدامات عمراني را متوقف مي كنيم تا همكاران ما در واحدهاي زيباسازي يا فضاي سبز بتوانند برنامه هاي ويژه نوروز خود را آغاز كنند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مغازه دار
    دوشنبه 9 اسفند 1395-8:59


    خواهشمندیم از مسئولین عزیز که در زمینه ی آسفالت سازی و احداث کانال همه ی جوانب رو در نظر بگیرند به این صورت که دوباره بعد مدتی به خاطر خط لوله گاز، با خطوط آبرسانی و ... منطقه ی آسفالت شده رو مجدد کنده کاری کنند

    • شهروند
      يکشنبه 8 اسفند 1395-19:35


      آسفالت کردن و احداث کانال در صورتی که با دقت مهندسی زمین شناسی و با کیفیت و ضخامت لازم انجام شود میشود به عنوان طرحی سودمند از آن یاد کرد، متاسفانه ضخامت آسفالت به اندازه ای است که طی دوسال استفاده از آن دچار دست انداز میشه، کیفیت کار و دقت در انجام کار باید در اولویت قرار گیرد