آخرین عناوین

يکشنبه 8 اسفند 1395-10:40 کد خبر:41046

انتصابی نو در اداره ارشاد آمل:

رئیس جدید ارشاد آمل منصوب شد

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایسنا، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تودیع و معارفه رئیس ارشاد آمل طبق روال معمول برگزار شد.

عباس زارع  با اشاره به اینکه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل امروز معارفه شد، تصریح کرد: در این مراسم امیر امیرنیا به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل معارفه و از زحمات محمد محمدی قدردانی شد.

وی با بیان اینکه این مراسم معارفه بر اساس برنامه‌های دیگر اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صورت گرفت، اظهار کرد: در سال‌های گذشته با حضور مدیرکل ارشاد مازندران، یک مراسم معارفه اداری و درون سازمانی با حضور یکی از معاونان در اداره مربوطه برگزار تا رئیس جدید مستقر شود.

معاون اداره کل ارشاد مازندران افزود: در یک زمان مناسب مراسم معارفه اصلی با حضور مسئولان شهرستانی و هنرمندان برگزار تا رئیس جدید به مجموعه آن شهرستان معرفی شود.

زارع با بیان اینکه مراسم شهرستانی تودیع و معارفه رئیس ارشاد آمل نیز بر اساس دیگر برنامه‌ها صورت می گیرد، گفت: با توجه به شرایط خاص این جابه جایی در آمل برنامه ریزی برای برگزاری مراسم شهرستانی نیز صورت می‌گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهاد
    يکشنبه 8 اسفند 1395-19:39


    معارفه رییس جدید یه طرف، هزینه های معارفه یه طرف دیگر، همان شیوه خوشیهای درونی که در زمان قبل انقلاب شایع بوده و حال زرق و برقش بیشتر چشم نواز هست