آخرین عناوین

يکشنبه 8 اسفند 1395-11:31 کد خبر:41047

مدير عامل سازمان تاكسي راني ساری خبر داد:

آماده باش جهادی سازمان تاکسی رانی ساری

مدير عامل سازمان تاكسي راني ساری گفت:نيمه اول اسفند ماه تاكسي رانان ساري تا ساعت ۲۱ و نيمه دوم اين ماه تا ساعت ۲۴ در خدمت شهروندان خواهند بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، حميد رضا فضل ا... نژاد اظهار داشت: نيمه اول اسفند ماه تاكسي رانان ساري تا ساعت ۲۱ و نيمه دوم اين ماه تا ساعت ۲۴ در خدمت شهروندان خواهند بود ضمن آنكه در تعطيلات نوروزي هم سيستم تاكسي راني بي وقفه به كار خود ادامه مي دهد.

وی گفت:طي سه سال و نيم گذشته كه مديريت اين سازمان را به عهده گرفتم با حمايتهاي شهردار و شوراي اسلامي شهر اقدامات موثري به انجام رسيد كه افتتاح دو جايگاه سي ان جي ، احداث تعميرگاه مركزي همراه با كارواش و ايجاد ۱۹ ايستگاه تاكسي از ان جمله است،ضمن اينكه ۴۰۰ دستگاه از ۵۲۰ دستگاه تاكسي فرسوده سيستم تاكسي راني تبديل به تاكسي هاي جديد شدند.

مدير عامل سازمان تاكسيراني آنگاه اجراي پروژه ساري كارت در ناوگان حمل و نقل شهرداري و بويژه تاكسي و ون را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان كرد: با همكاري سازمان فناوري اطلاعات وآمار ۲۸۰۰ تاكسي به سيستم الكترونيكي ساري كارت مجهز شدند.

وي سپس به اظهار رضايت اوليا و مربيان از كاركرد سرويس مدارس سازمان تاكسي راني اشاره كرد و با تاكيد بر اينكه تمامي ۵۶۲ خودرويي كه اين مسئوليت را بر عهده دارند بر اساس يك الگوي دقيق و تجربه شده انتخاب مي شوند گفت: الگوي انتخاب رانندگان سرويس مدارس اين اطمينان خاطر را مي دهد كه هيچ دغدغه اي در رفت و آمد دانش اموزان وجود ندارد و تا اين لحظه هم حتي يك مورد گزارش نداشته ايم كه مشكلي در كاركرد سرويس مدارس ايجاد شده باشد.

حميد رضا فضل ا... نژاد آنگاه در پاسخ به اين پرسش كه سازمان تاكسي راني شهرداري ساري تا چه اندازه توانسته است به شاخص هاي مطرح در صنعت گردشگري براي ناوگان حمل ونقل شهري نزديك گردد گفت: با توجه به اينكه  صنعت گردشگري پيوست و رويكرد اصلي و اساسي تمامي فعاليت هاي شهرداري ساري است سازمان تاكسي راني هم مي كوشد اين پيوست و رويكرد را مورد توجه قرار دهد به همين دليل نوسازي ناوگان تاكسي راني با جديت دنبال شد يا در احداث ايستگاههاي تاكسي گونه اي عمل شد كه جاذبه هاي سيماي شهري افزايش يابد.

به عنوان نمونه يك ايستگاه تاكسي در ميدان جديد التاسيس كارگر ساخته شد ،اما مهمتر از همه اينها رفتار و گفتار رانندگان تاكسي با مسافران است كه براي ما بسيار حائز اهميت مي باشد، براي همين هر هفته در سالن همايش هاي سازمان آتش نشاني براي رانندگان يك دوره آموزشي بر گزار مي شود كه هم مباحث اخلاقي را مطرح مي كنند و هم موازين ايمني را اموزش مي دهند به عنوان نمونه تاكسي هاي ساري مجهز به كپسول اتش نشاني هستند و به همين ميزان هم رانندگان ما آموزش هاي لازم براي اطفاي حريق را ديده اند.

وي به افزايش ساعت كار رانندگان تاكسي در اسفند ماه اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه در اين ماه مردم براي خريد شب عيد برنامه ريزي مي كنند سازمان هم به گونه اي برنامه ريزي كرده است كه نيمه اول اسفند ماه تمام تاكسي ها موظف هستند تا ساعت ۲۱ در خدمت شهروندان باشند اما در نيمه دوم اين ماه ساعت كار آنها سه ساعت افزايش مي يابد يعني تا ساعت ۲۴ در خدمت مردم خواهند بود علاوه بر آن در تعطيلات نوروزي هم تعداد زيادي از رانندگان بصورت شيفتي جابجايي مردم را انجام مي دهند بنابراين چنانچه مردم عزيز شاهد تخلف رانندگان در هر موردي و بخصوص جابجايي مسافران بودند مي توانند به سازمان تاكسيراني از طريق سامانه پيامكي شماره ۳۰۰۰۲۲۲۳۲۴۲۵۰۰  و يا بازرسان سازمان كه در سطح شهر مستقر هستند اطلاع دهند.

وي در پايان به فعاليتهايي كه براي رفاه رانندگان تاكسي انجام گرديده است اشاره كرد و افزود: سازمان با يك آزمايشگاه پزشكي و دندانپزشكي قرارداد بسته است كه به ترتيب ۴۰ و ۵۰ درصد تخفيف براي رانندگان و ديگر افراد خانواده آنها در نظر گرفته مي شود.

اين در حالي است كه ضمن قرارداد با يكي از هتل هاي مشهد مقدس اين فرصت را براي تاكسي رانان و خانواده هاي انها فراهم آمده است كه با تخفيف ويژه بتوانند يك سفر زيارتي به اين شهر انجام دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروی
    دوشنبه 9 اسفند 1395-8:54


    با تشکر از تاکسیرانان و مسئولین عزیز تاکسیرانی، در رابطه با کارت پرداخت الکترونیکی و نحوه خرید و شارژ آن کمی بیشتر اطلاع رسانی کنید تا مردم بیشتر از این فناوری آگاهی پیدا کنند تا هم برای راننده و هم برای مسافرین راحت تر باشه

    • حمید رضا(قائمشهر)
      يکشنبه 8 اسفند 1395-15:23


      هنوز عید نیومده کرایه تاکسی در برخی مسیر ها افزایش داشته، و رانندگان مدعی اینند که سازمان تاکسیرانی نرخ داده و این افزایش قیمت از طرف سازمان است، نظارتی هم در خصوص این مسئله داشته باشید

      • يکشنبه 8 اسفند 1395-12:45


        آقایون مسئول تاکسی رسانی که فقط شعار میدید هنوز که سه هفته تا عید مونده به صفهای طویل مسافران تو ایستگاههای تاکسی نگاه کردید؟؟!!! چرا یه مسافر باید زمان طولانی در صف تاکسی منتظر بمونه؟؟! چرا اون نباید از حقوق شهروندی برخوردار باشه درحالیکه یه سری راننده های تاکسی در ساعتهای خاصی تمایلی برای جابه جایی مسافرین ندارن. بهتره مسئولین به جای آمار دادن، نظارت بیشتری تو این زمینه داشته باشن که بتونن جوابگوی مسافرین باشن.