آخرین عناوین

يکشنبه 8 اسفند 1395-16:46 کد خبر:41050

در اعتراض به افزایش ارزش افزوده صورت گرفت:

طلافروشی‌های بابل امروز تعطیل شد

رئیس اتحادیه طلافروشان بابل گفت: همه طلافروشی‌های بابل در اعتراض به افزایش ارزش افزوده امروز واحدهای کسب خود تعطیل شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،مهدی تاجداران در پی تعطیلی امروز طلافروشی‌های شهرستان بابل اظهار داشت: صنف زرگران بابلی در اعتراض به تشخیص عملکرد سال 94 زرگری‌ها و افزایش ارزش افزوده از سوی اداره امور مالیاتی شهرستان بابل و نحوه برخورد پرسنل این اداره با زرگرها مغازه‌های خود را تعطیل و در اتحادیه صنف زرگران تجمع کردند.

وی با اشاره به اینکه اداره مالیات بدون توجه به رکود بازار عملکرد زرگران را سه برابر اعلام کردند، افزود: سازمان امور مالیاتی به سبب رکود بازار اعلام کرد، عملکرد بر اساس مشابه سال 93 برای سال 94 باشد و افزایش مالیاتی اعمال نشود.

رئیس اتحادیه طلافروشان بابل با بیان اینکه این قانون در شهرستان بابل به بهانه اینکه مربوط به بند (ج) است اعمال نشد، تصریح کرد: این در حالی است که تهران اعلام کرده است که برای زرگران افزایش عملکرد اعمال نشود، اما شهرستان بابل قبول نمی‌کند.

وی ادامه داد: باید به کسانی که مالیات پرداخت می‌کنند احترام گذاشت و کسی اجازه توهین و تهدید به پرداخت‌کنندگان مالیات ندارند.

تاجداران گفت: تعطیلی مغازه‌ها تنها برای اعتراض از عدم توجه به اعمال دستورالعمل وارده بوده و هیچ قصد و نیت دیگری نداریم که امیدواریم با رسیدگی به مشکلات این صنف، وضعیت به حالت عادی برگردد. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند
    دوشنبه 9 اسفند 1395-4:5


    "قانون در شهرستان بابل به بهانه اینکه مربوط به بند (ج) است اعمال نشد، تصریح کرد: این در حالی است که تهران اعلام کرده است که برای زرگران افزایش عملکرد اعمال نشود" چه کسانی پشت این عمل جیب اندوزی میکنند؟؟؟؟