آخرین عناوین

يکشنبه 8 اسفند 1395-23:39 کد خبر:41053

رئیس اتحادیه کفش‌فروشان مرکز مازندران خبر داد:

متضرر شدن کفش‌فروشان مرکز مازندران در ماه‌های گذشته/بازار دلال‌بازی داغ شد

رئیس اتحادیه کفش‌فروشان مرکز مازندران گفت: امسال فروشندگان کفش متحمل ضرر و زیان شدند و چشم انتظار ایام نوروز بودند که بازار آنان رونق بگیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،نادر گل‌زاده اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه طی 11 ماه گذشته کسبه متضرر شده و متحمل خسارت شدند.

وی بیان کرد: خسارت برف اخیر بر مرکبات تأثیر بسیاری بر بازار داشت چرا که همه ما به‌صورت زنجیره به هم متصل هستیم.

رئیس اتحادیه کفش‌فروشان مرکز مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برپایی نمایشگاه فروش فوق‌العاده به‌مناسبت نوروز چه تأثیری بر بازار کفش دارد، تصریح کرد: با توجه به وجود دلال و واسطه در بازار، کسبه از این موضوع متضرر می‌شوند.

این مسئول با تأکید بر اینکه واسطه‌ها در نمایشگاه نوروزی فروش فوق‌العاده باید حذف شوند، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه باید کالا به‌صورت مستقیم از تولیدکننده به دست مصرف‌کننده برسد.

گل‌زاده بیان کرد: امسال فروشندگان کفش متحمل ضرر و زیان شدند و چشم انتظار ایام نوروز بودند که بتوانند سود حداقلی بدست آورند تا بازار آنان رونق بگیرد.

وی با بیان اینکه قصد نداریم نان کسی را آجر کنیم، افزود: از شهرهای اطراف در نمایشگاه نوروزی حضور پیدا می‌کنند که این موضوع به اقتصاد ما لطمه می‌زند.

رئیس اتحادیه کفش‌فروشان مرکز مازندران با اشاره به اینکه اتحادیه کفش‌فروشان ساری 400 عضو دارد، افزود: اما در واقع باید گفت این اتحادیه دارای عضو است چرا که 400 واحد پوشاکی در کنار فروش پوشاک اقدام به فروش کفش می‌کنند و کسی نیز جلوی آنان را نمی‌گیرد.

گل‌زاده گفت: هر واحد صنفی باید در رسته خود فعالیت کند در حالی‌ که می‌بینیم بسیاری از بوتیک‌ها اقدام به فروش کیف و کفش می‌کنند که در زمینه نامه‌نگاری‌های بسیاری صورت گرفته ولی هنوز نتیجه نگرفتیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جعفر- م
    دوشنبه 9 اسفند 1395-8:49


    قیمت کفش ها هم به نسبت در بخشهای مختلف شهر فرق دارد، آقای رئیس اتحادیه وقتی هزینه ی که بابت اجاره مغازه و ... بر قیمت کفش می افزاید به مشتری حق باید بدی که همین کفش رو از مغازه هایی در قسمتهای بازاری شهر با قیمت پایین تر بخرد، هزینه مغازه داری در صورتی که کم شود بالتبع بر کاهش قیمت جنس اثر داشته و توانایی مردم در خرید بیشتر خواهد شد

    • م ' کردان
      دوشنبه 9 اسفند 1395-4:25


      دلال بازی در همه ی مشاغل بوده و هنوز کسی نتوانسته کاری انجام بده، چه کسی به را ستی جوابگوی این قضیه است، آیا جمع کردن دلالان از بازار مشکل گشا خواهد بود؟؟؟؟ جمع کردن دلال تعداد بیکاران را بیشتر نخواهد کرد؟؟؟

      • م محمدنژاد
        دوشنبه 9 اسفند 1395-3:57


        ارتباط اقتصادی بین مشاغل مختلف زنجیروار است، وقتی بخش تولید کشاورزی که متحمل رکود و نسیان شده و با بی توجهی مسئولین امر به دست فراموشی سپرده شد ، اصلا دور از انتظار نیست که مابقی صنایع تولیدی هم دستخوش ضرر و زیان نشوند