آخرین عناوین

دوشنبه 9 اسفند 1395-0:1 کد خبر:41054

شهردار ساری اعلام کرد:

نامگذاري ميدان تازه تاسيس در بلوار امير مازندراني به نام كارگر

در راستاي حمايت و تقدير از قشر زحمتكش كارگر ،ميدان تازه تاسيس در تقاطع خيابان رودكي و بلوار امير مازندراني به نام كارگر نامگذاري شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، مهدي عبوري شهردار ساري با اشاره به روان سازي ترافيك در بلوار امير مازندراني اظهار داشت: در راستاي كاهش بار ترافيكي و ساماندهي شرايط حمل و نقل در بلوار امير مازندراني و با مصوبه شوراي اسلامي شهر عمليات احداث ميداني در ابتداي خيابان رودكي تقاطع بلوار اميرمازندراني آغاز شد كه با تلاش شبانه روزي مجموعه شهرداري و به ويژه همكاران زحمتكش سازمان عمران در مدت معين شده آماده بهره برداري گرديد.

وي ضمن اشاره به تلاش شبانه روزي كارگران افزود: سياست گذاري ها در شهرداري و شوراي اسلامي شهر همواره بر حمايت از قشر كارگر بنا نهاده شده است.

شهردار ساري ادامه داد:به همين منظور و به پاس تلاش شبانه روزي كارگران پرتلاش و زحمتكش و به منظور تقدير از زحمات اين عزيزان ، پيشنهاد نامگذاري ميدان تازه تاسيس در بلوار اميرمازندراني به نام كارگر ارائه و مورد تصويب كميته نامگذاري شهرداري ساري  قرار گرفت.

وي خاطر نشان كرد:تيم مديريت شهري از هر فرصتي بهره مي جويد تا قدرداني خود را نسبت به خدمات و تلاش هاي شبانه روزي اين عزيزان اعلام دارد و شايد اين نام كوچكترين قدم در اين راستا باشد  زيرا آنان با اراده و ايمان قوي محكم در راستاي تحقق اقدام و عمل گام بر ميدارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :