آخرین عناوین

چهارشنبه 11 اسفند 1395-8:46 کد خبر:41078

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران خبر داد:

۳۰ اسفندماه زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را ۳۰ اسفندماه تا ۵ فروردین ماه سال ۹۶ اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را 30 اسفندماه تا 5 فروردین ماه سال 96 اعلام کرد.

جعفر قمی اویلی با اعلام اینکه با ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها از 30 اسفندماه آغاز می شود، بیان کرد: ثبت نام کاندیداها در دفاتر پیشخوان دولت صورت می گیرد و فرمانداری ها نیز آماده پاسخگویی به متقاضیان هستند.

وی با بیان اینکه در این ثبت نام اگر فردی دوباره از همان حوزه انتخابیه قصد کاندیداتوری داشته باشد یک مدرک تحصیلی معاف می شود، عنوان کرد: افرادی که مسئولیت دولتی و عمومی دارند و نیز مسئولان و مدیران شهرداری ها باید پیش از ثبت نام استعفا دهند.

قمی عنوان کرد: تاکید می شود که تا زمان باقی مانده ثبت نام کاندیداها استعفا دهند تا خدای نکرده شایبه ای پیش نیاید؛ افراد دارای پست استانی که کاندیدای یک شهر خاص هستند باید حتما استعفا دهند، ولی اگر پست شهرستانی داشته و در شهر دیگر کاندیدا باشند نیازی به استعفا نیست.

وی با اعلام اینکه از 25 اسفندماه هیات های اجرایی انتخابات در فرمانداری های استان تشکیل می شود، افزود: مابقی مراحل ثبت نام طبق تقویم انتخابات برگزار می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :